1393-05-12 06:58
16272
0
394

حمله مارهای عظیم الجثه به روستای امامیه فندرسک

شاهدان از وجود سه الی شش مار عظیم الجثه در روستای امامیه فندرسک خبر می دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آبشار، همزمان با برداشت محصولات باغات و مزارع در سطح بخش فندرسک و روستای امامیه ، شایعاتی در مورد حضور مارهای عظیم الجثه ای در باغات و مزارع این روستا به گوش می رسد.

این شایعات زمانی به واقعیت نزدیک می شود که بیش از هشت نفر از مردم روستای امامیه بالاتفاق از مشاهده این مارها و نشانه های یکسان آنها سخن می گویند.

شاهدان ادعا می کنند که تعداد این مارها سه الی شش حلقه هستند و دارای جثه ای بزرگ و نزدیک به شش متر طول دارند و در باغات و مزارع این روستا جای گرفته اند.

همه این سخنان باعث ایجاد رعب و وحشت فراوان در بین مردم روستای امامیه ، روستاهای همجوار و مردم منطقه فندرسک بویژه باغداران و کشاورزان این منطقه شده است.

این مسائل باعث شد تا موضوع را از زبان شاهدان عینی پیگیر شویم: شاهدان از رؤیت این مارهای عظیم الجثه ای خبر میدهند تا جایی که شنونده یقین می کند سخن آنها واقعیت دارد اما سؤالی که اینجا مطرح می شود این است که در این زمان با پیشرفت تکنولوژی و وجود تلفن های همراه دوربین دار ، چرا هیچگونه تصویر و یا فیلمی از این واقعه ی مهم و بی سابقه ثبت و ضبط نشده است و مدرک علمی دال بر وجود این موجودات عظیم الجثه ای وجود ندارد؟

با توجه به اینکه شاهدان مدعی هستند که هیچگونه مدرک مهمی دال بر وجود این مارها وجود ندارد و با توجه به اینکه این شایعات در فصل برداشت باغات و مزارع مطرح شده ، از این موضوع می توان چند نتیجه برداشت کرد:

۱- احتمال دارد این موضوع شایعاتی باشد از سوی باغداران و کشاورزان تا به این وسیله ایجاد رعب و وحشت کرده تا شاید دزدان و سارقان میوه ها و محصولات کشاورزی از ورود به باغات و مزارع آنها خودداری کنند.

۲- احتمال دارد این موضوع شایعاتی باشد از سوی دزدان و سارقان میوه ها و محصولات کشاورزی تا شاید به این وسیله بتوانند ایجاد رعب و وحشت در صاحبان باغات و مزارع کرده و به این وسیله بتوانند دست به سرقت محصولات باغی و کشاورزی بزنند.

منتظر اطلاعات بعدی در مورد این موضوع توسط پایگاه خبری آبشار باشید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.