1394-05-01 12:18
1362
0
17944
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان:

ثبت نام بیش از 11 هزار دانش آموز ابتدایی/ ثبت نام 95 درصدی دانش آموزان در سناد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان با بیان اینکه بیش از 11 هزار دانش آموز ابتدایی در سایت سناد ثبت نام شده اند، گفت: تاکنون حدود 95 درصد از دانش آموزان دختر و پسر ابتدایی این شهرستان ثبت نام شده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، «اسدالله صادقلو» مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در جلسه شورای معاونین با اشاره به اینکه حدود 95 درصد از دانش آموزان این شهرستان در سایت سناد ثبت نام شدند، گفت: تاکنون بیش از 11 هزار و 500 دانش آموز پسر و دختر برای سال تحصیلی جدید  در سایت سناد مدارس ثبت نام شدند .

صادقلو اظهارکرد: دوره ابتدایی با داشتن بیش از 9 هزار و 200 دانش آموز دختر و پسر از لحاظ جمعیت نسبت به دوره های دیگر بیشترین جمعیت دانش آموزی را در شهرستان  دارا می باشد.

وی افزود: ثبت نام 95 درصد از دانش آموزان ابتدایی، نتیجه تلاش کلیه مدیران، معاونین و عوامل اجرایی مقطع ابتدایی است و از همه همکارانی که در این عرصه تلاش می نمایند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی تاکید کرد: سایر مدیران نسبت به پیگیری و ثبت نام دانش آموزان در سامانه مذکور اقدام لازم را به عمل آورند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در اداره آماده دریافت نظرات پیشنهادی اولیای گرامی و فرهنگیان در امر ثبت نام است.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.