1397-01-23 09:18
1424
0
52505
فرماندار شهرستان رامیان:

تنظیم سند اجرایی شهرستان در سال 97 با هدف ایجاد اشتغال

فرماندار شهرستان رامیان گفت: در حال تنظیم سنداجرایی شهرستان در سال 97 با هدف ایجاد اشتغال و با رعایت انجام وظیفه های جاری دستگاهها در مسیر توسعه با مدیران هستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 97 که با حضور مکتبی مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری گلستان و نماینده رامیان در مجلس برگزار شد، گفت: در حال تنظیم سنداجرایی شهرستان در سال 97  با هدف ایجاد اشتغال و با رعایت انجام وظیفه های جاری دستگاهها در مسیر توسعه با مدیران هستیم و بودجه ها بر همین اساس برای دستگاههای اجرایی تخصیص می یابد.

وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال ۲هزار نفری در سال جدید برای شهرستان هدف گذاری خواهد شد لذا باید  با تلاش شبانه روزی و  کار جهادی در مسیر خدمت به مردم گام برداریم و به اهداف والاتر برسیم.

سالاری افزود: گردش کار در ادارات برای مردم کوتاهتر و شفاف تر و روان تر شود و نحوه مدیریتهای بعضی مدیران شهرستان باید تغییر کند.

وی بیان کرد: نرخ بیکاری شهرستان رامیان بیشترین نرخ بیکاری در بین شهرستان های استان گلستان است لذا باید با مدیریت منابع و امکانات به سمت رتبه های بالای ایجاد اشتغال در استان حرکت کنیم و بیکاری را کمرنگ تر کنیمسالاری تصریح کرد: درصدد هستیم شرایط ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به شهرستان را تسهیل کنیم و از ظرفیتهای گردشگری شهرستان بهره گیری بیشتری کنیموی با بیان اینکه نباید تبلیغ کالای خارجی را بکنیم ، خاطرنشان کرد: از کالای داخلی استفاده کنیم تا شغلها پایدار بمانند و کارگر ایرانی بیکار نشود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.