1393-05-12 09:58
3481
0
419

تابستانی خنک در منطقه گردشگری "اولنگ-بادو" رامیان + تصاویر

منطقه گردشگری" اولنگ-بادو" رامیان در یک روز گرم فصل تابستان با هوایی بسیار مطبوع و خنک ،چشمه های آب پاک و زلال میزبان مردمی با صفا از نقاط مختلف استان و کشور بود که با ورود به دل طبیعت و در این منطقه زیبا یک روز به یاد ماندنی را در کنار خانواده به یادگار گذاشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، جنگل اولنگ در ارتفاعات 2800 متری شهرستان رامیان و در مسیر جاده رامیان به شاهرود قرار دارد این منطقه در نیمی از سال پوشیده از برف است و تابستان های فوق العاده خنکی دارد.

منطقه گردشگری جنگل "النگ - بادو "در فاصله ۲۸ کیلومتری از جاده رامیان به شاهرود قرار دارد که با چشم اندازهای بسیار زیبا ،بهار با درختان و بوته های پر گل ، تابستان سبز و خنک، پاییز درختانی با برگهای زرد، نارنجی وقرمز، زمستانی پوشیده از برف، پذیرای مسافران و خانواده های بسیاریاز شهر های دور و نزدیک می باشد.

در انتهای ارتفاعات اولنگ کم کم از پوشش جنگلی خارج و وارد دشت زیبا و سرسبز بادو می شویم که با تمامی شکوه طبیعت زیبای رامیان را به کویر شاهرود پیوند می زند .

دشتی سرتاسر سبز با درختان کم و هوایی بسیار مطبوع و خنک ،چشمه های آب پاک و زلال ،گردشگاه بسیار زیبایی را برای خانواده ها مهیا نموده است .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.