1393-08-12 17:03
3484
0
5286
در شهر دلند برگزار شد؛

اختتامیه نخستین یادواره نمایشنامه خوانی "جاودانه ها" + تصاویر

مراسم اختتامیه نخستین یادواره نمایشنامه خوانی جاودانه ها با معرفی 3 اثر برگزیده و  با حضور مدیر کل کانون استان گلستان در مرکز فرهنگی هنری دلند برگزار شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، مراسم اختتامیه نخستین یادواره نمایشنامه خوانی جاودانه با حضور مدیر کل کانون فرهنگی پرورشی کودکان و نوجوانان استان گلستان، معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان ستادی و مربیان مراکز و اعضای کانون برگزار شد.

مدیر کل کانون در این یادواره ضمن تسلیت ایام محرم گفت: رساترین وسیله انتقال پیام، زبان هنر است و بهتر اینکه این وسیله برای انتقال پیام دفاع مقدس در تمام اعصار و نسل های بشری می باشد.

سیفی تقارن روز نوجوان و یادواره شهید محمد حسین فهمیده را با ایام محرم یک فرصت دانست و گفت:در جبهه ها آسمان خیلی به زمین نزدیک بود و هر کس به سهم خود در راه حق علیه باطل قدم بر می داشت که گروهی در پشت جبهه ها و گروهی هم در خط مقدم فعالیت می کردند که همه جا سرشار از عطر ایثار و شهادت بود.

گفتنی است، در این جشنواره 9 گروه از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از شهرهای بندر ترکمن، گنبد 1 و 2، گرگان1، دلند، مینودشت شرکت کردند که در پایان 3 گروه به عنوان برگزیده اعلام شدند .

باغ کیانوش از مرکز گنبد1، ماشاالله از مرکز گرگان 1، ضایعات جنگ از مرکز گنبد2 به عنوان سه اثر برگزیده و هم چنین نمایش رفیق نیمه راه به نمایندگی از مرکز شماره 1 گرگان و به علت حضور 4 گروه نمایشی از این مرکز در اولین یادواره نمایشنامه خوانی جاودانه ها مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

khatere1

khatere2

khatere3

khatere4

khatere5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.