1393-08-23 19:28
3050
0
5765

آزمون علمی آیه های تمدن در رامیان برگزار شد + تصاویر

دومین دوره آزمون ادواری آیه های تمدن با حضور بیش از 80 نفر از دانش آموزان شهرستان رامیان صبح امروز در آموزشگاه شبانه روزی ملا صدرا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ، اسماعیل یازرلو مسئول بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان رامیان در حاشیه برگزاری این آزمون در گفتگو با خبرنگار گل رامیاندرخصوص این آزمون اظهار داشت: طرح آیه های تمدن در سال تحصیلی جاری با شعار « تا اوج با شماییم » برای کلیه پایه های تحصیلی ازپایه هفتم تا پیش دانشگاهی با برنامه ریزی منظم علمی اجراء می شود .

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری و در راستای تحقق اهداف و چشم انداز 20  ساله نظام و با هدف تربیت مدیران تراز انقاب اسلامی طرح آیه های تمدن از سال  86  به اجراء در آمد.

یازرلو عنوان کرد: در قالب این طرح دانش آموزان نخبه از پایه هفتم تا پیش دانشگاهی تحت پوشش قرار گرفته و از خدمات علمی پیش بینی شده بهره مند خواهند شد.

مسئول بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان رامیان با بیان اینکه آیه های تمدن از دوسطح الف و ب تشکیل شده است ،تصریح کرد: تمام خدمات سطح الف رایگان بوده اما خدمات سطح ب با تخفیف ویژه 50 درصدی ارائه می گردد.

وی خاطرنشان کرد: تنها فرق آیه های تمدن سطح الف و ب هزینه آن می باشد و در ارائه و نوع خدمات هیچگونه اختلافی وجود ندارد.

ayetamadon1

ayetamadon2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.