1393-05-17 04:58
2975
9
691
روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری رامیان برگزار شد ؛

آئین تودیع و معارفه بخشدار فندرسک شهرستان رامیان / گزارش تصویری

طی حکمی از سوی استاندار گلستان رضا بیانی بخشدار جدید بخش فندرسک شهرستان رامیان شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، روز گذشته آئین تودیع ومعارفه بخشدار بخش فندرسک شهرستان رامیان با حضور میرباقری مدیر کل سیاسی انتخاباتی استاندار گلستان ، باقری مدیر حراست استانداری گلستان ، فرماندار و معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رامیان و جمع کثیری از مردم منطقه فندرسک و خان ببین در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آئین علیرضا ابراهیمی بخشدار سابق فندرسک شهرستان رامیان تودیع و طی حکمی از سوی استاندار گلستان رضا بیانی بخشدار جدید فندرسک این شهرستان معارفه شد.

در این مراسم از زحمات و تلاشهای بخشدار سابق بخش فندرسک شهرستان رامیان تقدیر و برای بخشدار جدید بخش فندرسک این شهرستان آرزوی موفقیت شد.

رضا بیانی بخشدار جدید فندرسک ، فرهنگی و دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد.

علیرضا ابراهیمی بخشدار سابق فندرسک ، فرهنگی ، استاد دانشگاه ، دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد و سابقه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ترکمن و علی آباد کتول را در کارنامه خود دارد و مدت ۴۱۰ روز سکان دار بخشداری فندرسک بوده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبرسایبری فندرسک

ازین آمدن ها و رفتن ها زیاد دیدم.یه روزی هم همه میرن و نفرات دیگه جای اونا میاد.اما مهم سابقه خوبی هست که باید بجا گذاشت.درسته که آقای بیانی سابقه مدیریتی و اجرایی ندارن اما ما دعا میکنیم چون حداقل یک خان ببینی هستند این فدفعه واقعا برای منطقه کار کنن و مثل خان ببینی های قبلی که در شهرستان مسئولیت داشتند به دنبال منافع سیاسی خودشون نباشند.

0
0
پاسخ
1393-05-17 02:08
شهروند خان ببینی

...و یک اصلاح طلب دیگر در فندرسک...اعتدال کجاست؟ایشان حتی یک سابقه اجرایی ندارندماچوب این گونه افراد را قبلا خوزده ایممتاسفم که نیروی ارزشی همچون ابراهیمی رو از دست دادیم

0
0
پاسخ
1393-05-17 03:22
پویا

هیچکس مثل ابراهیمی نمیشه

0
0
پاسخ
1393-05-18 18:29
پویا

هرف دل منو زدی

0
0
پاسخ
1393-05-18 14:01
معصوم آباد فندرسک

ما فندرسکی های علی آباد که از برادران فندرسکیمان دور مانده ایم میخواهیم به برادران هم نژاد خود بپیوندیم و شهرستان فندرسک به مرکزیت خان ببین را تشکیل دهیمعلی فندرسکی از روستای معصوم آباد فندرسک

0
0
پاسخ
1393-07-19 16:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.