1399-05-04 10:09
1845
0
69569

کرونا دانشمند گنبدی را به کام مرگ کشاند

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به تلاش‌های این نهاد برای نجات جان دکتر «جلیل بدراقی»، گفت: دانشمند بزرگ و دانایی را از دست دادیم.

به گزارش گلستان ما، شهرستان گنبدکاووس مهد دانایان و پارسایان بسیاری است که در طول تاریخ نام آنها بر تارک افتخارات علمی کشور درخشیده است، دکتر «جلیل بدراقی» معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی (ره) وابسته به جهاد دانشگاهی که دارنده مدرک دکترای تخصصی بیوفیزیک و عضو هیئت علمی این دانشگاه نیز بود روز پنج‌شنبه گذشته پس از تحمل 21 روز بیماری و دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا سرانجام جان به جان آفرین تسلیم کرد.

از این رو رئیس جهاد دانشگاهی کشور در تماسی تلفنی با برادر این دانشمند فرزانه گنبدی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی این مصیبت بزرگ را به خانواده این مرحوم تسلیت می‌گوید، افزود: امیدواریم خانواده محترم این همکار مرحوم ما را در غم خود شریک بدانند.

حمیدرضا طبیبی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای نجات جان همکارمان انجام دادیم، خاطرنشان کرد: طی چندین تماس تلفنی با استاندار گلستان و ارتباط با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ضمن رصد مراحل درمان دکتر جلیل بدراقی خواستار حضور بهترین متخصصان بر بالین ایشان شدیم که با لطف استاندار و مسوولان محلی این مهم محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تقدیر الهی بر این بود که این فرد دانا و پارسا را در این برهه سخت از دست بدهیم، گفت: برای ایشان آرزوی علو درجات داریم و قطعا خود را موظف می‌دانیم وظایف حقوقی، قانونی و اخلاقی خود را نسبت به حمایت از خانواده این مرحوم که در اخلاق و دانایی برجسته بود انجام دهیم.

برادر مرحوم جلیل بدراقی نیز در این تماس تلفنی ضمن تقدیر از تلاش‌های جهاد دانشگاهی برای پیگیری درمان وی، خاطرنشان کرد: ما از پیگیری‌های رئیس جهاد دانشگاهی، استاندار گلستان و سایر مسوولان مطلع بودیم و از این بابت از آنها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.