1402-01-04 09:53
605
0
84188

پلیس گلستان، پنج ساعته آدم‌ربایان را به تور انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش در شرق گلستان گفت: یک‌گروه آدم‌ربایی با درایت و اشرافیت پلیس و همکاران ما در پلیس امنیت شهرستان، پنج ساعت پس از اقدام خود، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گلستان ما، فریدون جهانتیغ پنجشنبه شب در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹ روز گذشته (چهارشنبه دوم فروردین ماه) خانواده در این شهرستان خبر شدن دختر خود را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند.

وی بیان کرد: خانواده مورد نظر در تماس خود اظهار کردند که فرزندشان ۱۸ ساله بوده و ساعاتی قبل برای کاری از منزل خارج شده اما تاکنون مراجعه نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از دریافت این گزارش همکاران ما در پلیس امنیت عمومی شهرستان و کارگاهان آگاهی کار اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: در بررسی‌های انجام شده از دوربین‌های مداربسته همکاران ما متوجه شدند فرد مفقود شده سوار یک دستگاه خودرو سواری پراید با سه سرنشین شده که راننده و سرنشینان پس از سوار کردن این فرد مورد نظر از محل متواری شدند.

جهانتیغ افزود: با اشراف اطلاعاتی و ردیابی‌های انجام شده از پلاک خودروی مورد نظر و تلفن همراه مالک خودرو مشخص شد آدم‌ربایان به یکی از شهرهای استان همجوار متواری و در مکانی مخفی شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی و اعزام همکاران ما به شهرستان مورد نظر در یک عملیات هدفمند پلیسی آدم‌ربایان در محل مخفیگاه خود، دستگیر و فرد مورد نظر سالم تحویل خانواده خود شد.

وی تصریح کرد: آدم‌ربایان علت این اقدام خود را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی گالیکش یادآور شد: مدت زمان اعلام خانواده فرد ربوده شده تا زمان آزادی و رهاسازی وی، پنج ساعت به طول انجامید و ساعت یک بامداد روز پنجشنبه این عملیات پایان یافت.

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.