1401-09-09 16:15
503
0
82462

هوشیاری پلیس، پرده از راز قتل شهروند رامیانی برداشت

فرمانده انتظامی رامیان از قتل یک شهروند رامیانی و دستگیری قاتل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "ابوالفضل وزیری" در گفت و گو با خبرنگاران، با  جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبنی بر تصادف منجر به فوت، بلافاصله ماموران کلانتری 11 و پليس راهور رامیان به محل حادثه اعزام شدند.

وي با اشاره به اينكه بدليل شواهد موجود و مشكوك بودن تصادف، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت، افزود: طي بررسي هاي صورت گرفته و تصاوير دوربين ها و اظهارات حاضرين در محل تصادف مشخص شد، تصادف عمدي وساختگي و به نوعی مشكوك به قتل بوده است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در نهايت با رصد و بازبینی دروبین های مدار بسته مسیرهای ورودی وخروجی و مخدوش بودن پلاک، خودروي پرايد به همراه راننده شناسايي شد و برابر هماهنگی قضائی متهم در يک عمليات دستگير شد.

سرهنگ وزیری ادامه داد: متهم در تحقيقات اوليه در ابتدا منکر اين موضوع بوده ولی در نهايت با توجه به مستندات و تصاوير ضبط شده دوربین های مدار بسته و اظهارات شهود در نهایت اقرار به عمدي بودن تصادف نموده است.

فرمانده انتظامی رامیان با بيان اينكه متهم علت اين سانحه منجر به قتل را درگيري و اختلاف متوفي با برادرش اعلام نموده است، خاطر نشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.