1402-02-24 16:05
1145
1
84957
فرمانده نیروی انتظامی گلستان خبر داد:

رهایی گروگان گلستانی

فرمانده نیروی انتظامی گلستان از رهایی گروگان گلستانی پس از ۷۵ روز، خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سعید دادگر، گفت: آدم‌ربایان که چهار فردجوان هستند؛ ۶ اسفند پارسال با انگیزه دریافت 5 میلیارد تومان پول نقد از خانواده گروگان وی را ربودند.

وی افزود: از لحظه دریافت گزارش مفقودی و گروگانگیری و با اشراف اطلاعاتی مشخص شد که متهمان فرد گروگان را در استان دیگری زندانی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: سرانجام با تلاش بی‌وقفه پلیس محل نگهداری فرد ربوده شده در زیرزمینی در حاشیه شهرستان شهریار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده فرد گروگان آزاد و گروگانگیران دستگیر شدند.

دادگر خاطرنشان کرد: مردم و خانواده فرد آزاد شده از اقدام پلیس استان بشدت شادمان بوده و از فرزندان خود در مجموعه انتظامی تقدیر کردند.

گفتنی است شب گذشته و در استقبال از فرد رها شده از دست گروگانگیران، صدها نفر از اهالی گرگان و روستای محل سکونت وی غوغایی به پا کرده و ضمن ابراز شادمانی از عوامل انتظامی و سردار دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان تقدیر کردند.

همچنین مقامات و مسوولان استانی و محلی نیز ابراز رضایت و خوشحالی خود و شهروندان را از اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در شناسایی و دستگیری متهمان و آزادی فرد ربوده شده به فرمانده انتظامی استان گلستان منعکس کردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.