1402-03-19 12:56
408
0
85284
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

دو حادثه جاده‌ای با ۱۱ مصدوم در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امداد رسانی به ۱۱ مصدوم دو حادثه جاده‌ای در آزادشهر و منطقه مرزی مراوه تپه خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ قاسم غریب آبادی گفت: در حادثه اول ساعت ۱۸:۵۰ یک دستگاه تریلی اسکانیا با یک دستگاه سمند در جاده شاهرود به آزادشهر برخورد کرد و براثر آن ۵ نفر مصدوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: امدادگران پایگاه خوش ییلاق پس از حضور در محل و انجام اقدامات اولیه و با کمک اورژانس مصدومان را به بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر انتقال دادند؛ این عملیات در ۲۳ به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه گفت: در حادثه دوم که ساعت ۲۰:۴۸ به وقوع پیوست یک دستگاه پراید محدوده روستای مرزی بسطام دره در شهرستان مراوه تپه واژگون و به دنبال آن ۶ نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: یک تیم از امدادگران هلال احمر شهرستان مراوه تپه به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه و با همکاری اورژانس مصدومان را به بیمارستان علوی مراوه تپه انتقال دادند.

غریب آبادی در پایان از رانندگان خواست در مواقع بارندگی و لغزنده شدن جاده‌ها با رعایت کامل قانون و احتیاط لازم تردد کنند.

گفتنیست که مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان (EOC) با سامانه تلفنی ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس‌های اضطراری هموطنان است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.