1401-06-08 13:04
621
0
81412

دستگیری عامل قتل مرد 28 ساله کمتر از 24 ساعت در رامیان

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: تیمی متشکل از عوامل پلیس آگاهی و ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضائی تحقیقات در خصوص دستگیری قاتل و علت وقوع قتل را آغار و در کمتراز 24 ساعت طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به دستگیری قاتل که جوانی 16 ساله بود شدند.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ فرزاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر قتل مردی 28 ساله در یکی از روستاهای شهرستان رامیان ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود : در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مقتول با استفاده از يك شیء نوک تیزی از ناحیه گردن به شدت مجروح و به علت جراحات وارده به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی افزود: تیمی متشکل از عوامل پلیس آگاهی و ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضائی تحقیقات در خصوص دستگیری قاتل و علت وقوع قتل را آغار و در کمتراز 24 ساعت طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به دستگیری قاتل که جوانی 16 ساله بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم به قتل در پلیس آگاهی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه شواهد و مستندات متهم به قتل اعتراف و علت و انگیزه آن را اختلافات قبلی و شخصي عنوان کرد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.