1399-04-15 16:02
2610
0
69281
ظهر امروز اتفاق افتاد؛

تصادف شدید مقابل اکبر جوجه گرگان/تقاطعی که در بی خیالی شورای ترافیک ،فرمانداری و شهرداری همچنان قربانی می گیرد+ تصاویر

علیرغم هشدارهای مکرر اما همچنان تقاطع غیر استاندارد مقابل اکبر جوجه قربانی می گیرد و امروز یک موتور سوار با یک پراید تصادف کرد که راکب مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش گلستان ما ، حوالی ظهر امروز یک راکب موتور سوار با یک پراید مقابل تقاطع غیر استاندارد مقابل اکبر جوجه تصادف کرد و به شدت آسیب دید.

شدت این تصادف به حدی بود که شاهدین می گفتند اندام این فرد خونین بوده و آسیب جدی دیده است.

بلافاصله بعد از این تصادف شدید عابرین به اورژانس زنگ زده و با آمدن اورژانس فرد مصدوم را با چهره خونین به بیمارستان منتقل کردند.

این چندمین تصادفی است که در این محور صورت می گیرد اما جای تعجب دارد که شورای ترافیک استان ، فرمانداری گرگان و شهرداری همچنان نسبت به بستن این تقاطع غیر فنی اهمال می نمایند.

چندی پیش یک کارشناس ترافیک که البته مسافر بود و به صورت گذرا شهر گرگان را ترک می کرد بعد از خوردن غذا در این نقطه با خنده گفت : هیچ جای دنیا چنین تقاطعی ندیدم که مخالف لاین تندرو یک تقاطع برعکس ایجاد شود.

البته بارها رسانه ها به شورای ترافیک ،استاندار و فرمانداری، شهرداری و راهور چنین موضوعی را گوشزد کردند اما گویا یک عامل ناشناخته!!! است که نمی گذارد دوستان تصمیم نهایی را گرفته و اجرا کنند.

تصادف خونین امروز و پیکر غرقه به خون این راکب که نان خانواده اش را تامین می کرد قطعا آخرین تصادف این محور خطرناک نبوده و نیست ، امیدواریم شورای ترافیک استان کمی هم برای جان مردم ارزش قائل شوند و این مسیر پرخطر را از زیر روگذر سربازان گمنام امام زمان عج به سمت میدان مفتح یک طرفه کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.