1398-11-28 12:27
1489
0
67549
فرماندار بندرترکمن:

مجموع ۵۷ صندوق در بندرترکمن رای مردم را اخذ می کنند/ همکاری یک هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی با فرمانداری بندرترکمن

فرماندار بندرترکمن گفت: در مجموع ۵۷ صندوق اخذ رای در دو حوزه انتخاباتی بخش مرکزی و بخش سیجوال داریم و یک هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان با فرمانداری به عنوان عوامل اجرایی انتخابات همکاری خواهد داشت.

به گزارش گلستان ما، هیوه چی فرماندار بندرترکمن در نشست خبری با اصحاب رسانه که در حوزه انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت های مربوط به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اردیبهشت امسال آغاز به کار کرد و با تشکیل هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی با موضع بی طرفی کامل در حال انجام وظیفه است.

وی به حضور حداکثری مردم شهرستان در دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: در دوره نهم انتخابات مجلس ۴۳ هزار و ۹۴ نفر و دوره دهم ۳۹ هزار رو ۶۱۲ نفر به پای صندوق های رای آمدند.

هیوچی با اشاره به این مطلب که همه اقدامات لازم انجام شده است و آماده برگزاری انتخابات هستیم گفت: انتخابات امسال به صورت نیمه الکترونیک برگزار می شود و تا مرحله اخذ رای و احراز هویت الکترونیک و اخذ رای به صورت دستی صورت می گیرد.

فرماندار بندرترکمن بیان کرد: در حوزه انتخابی چهار شهرستان کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجموع ۶۸ داوطلب ثبت نام داشتند و در مرحله اول ۱۴ نفر و مرحله دوم ۲۰ نفر صلاحیت تایید شد و با استعفای یک نامزد اکنون ۳۳نفرکاندیدا برای یک کرسی در مجلس رقابت می کنند.

وی اذعان داشت: کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس ضوابط اعلام شده قانون را در تبلیغات انتخابات رعایت کنند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.