1397-08-17 09:02
1137
0
58558
فرماندار بندرگز خبر داد؛

کشف 14 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرگز

فرماندار بندرگز گفت : 14 میلیارد ریال کالای قاچاق در شش ماهه اول سال 97 در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، حسین احمدی فرماندار بندرگز در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز در سال 97 ضمن تقدیر از فعالیت دستگاه های متولی افزود : 46 میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته در این شهرستان کشف شده بود.

وی بیان داشت : مقابله با قاچاق کالا مصداق حمایت از تولید ملی است و همه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه ایفای نقش کنند.

احمدی اظهار داشت : قاچاق کالا و ارز یکی از مشکلات اقتصادی است و عوارض و تبعات متعدد آن در بخش های اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی خود را نشان می دهد .

فرماندار بندرگز نقش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را در استفاده از کالاهای ایرانی و داخلی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده این کمیسیون را یاری رسانند.

وی ادامه داد : افزایش کیفیت تولیدات داخلی عامل مهمی در رقابت میان محصولات مشابه خارجی است و تولید کنندگان باید دراین زمینه تلاش بیشتری داشته باشند .

احمدی تصریح کرد : بازرسی مستمر اصناف ، بازدیدهای میدانی و ایست و بازرسی در پلیس راه نوکنده باید به طور کامل انجام شود و بخشداران و دستگاه های متولی باید در این زمینه آگاهی های لازم را به مردم ارائه نمایند .

گفتنی است ، دشتیان دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان نیز در این جلسه حضور داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.