1397-05-19 07:22
1167
0
55942
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندرگز خبر داد؛

پرداخت بیش از 4000 میلیارد وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال ۹۷ از محل های تبصره ۱۶ بودجه، اعتبار توسعه روستایی و مناطق محروم برای شهرهای زیر۱۰ هزار نفر و از صندوق کمیته امداد، وام اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش پرداخت می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، "پرویز فتاح" در پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 97، با اشاره به جذب ۹۰ درصدی اعتبارات در سال ۹۶ افزود: سال گذشته از محل تبصره ۱۶ مبلغ یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان وام تا سقف ۲۰ میلیون به مدد جویان پرداخت شد.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام متوسط ۲۵ میلیون تومانی در قالب ۱۰۰ هزار پرونده نیز از محل یک و نیم میلیارد دلار برداشت از صندوق توسعه ملی و با دستور رئیس جمهور به صورت تسهیلات توسعه روستایی و مناطق محروم به متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شد.

فتاح تصریح کرد: از محل تبصره ۱۶ و تسهیلات مناطق روستایی و محروم، جمعا مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: در سال ۹۷ در مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع در اختیار کمیته امداد است که پیش بینی می شود قریب به ۹۰ درصد آن جذب شود.

پرویز فتاح خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۳۵ هزار مورد وام به افراد تحت حمایت کمیته امداد وام پرداخت شد که پیش بینی می شود این رقم امسال به ۲۰۰ هزار مورد وام افزایش یابد.

168776484645 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.