1393-10-07 17:58
4175
0
7910
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بندرگز:

"طرح پویا" در مدارس بندرگز به اجرا در آمد

عبدالهاشم قلندری از اجرای "طرح پویا" (کیفیت بخشی روزهای 5شنبه) در مدارس شهرستان بندرگز خبر داد.

 به گزارش گلستان ما، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره اظهار داشت: طرح پویا به طور آزمایشی در دو مدرسه شهید نظری نوکنده و مدرسه فرهنگ برگزار می شود که در صورت موفقیت، این طرح در بقیه مدارش شهرستان هم به اجرا در می آید.

قلندری در مورد هدف از اجرای این طرح گفت: با توجه به رویکرد درس تربیت بدنی در مدارس  به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با هدف ایجاد و متناسب سازی فضاهای تربیتی با ویژگیها و نیازهای دانش آموزان"طرح پویا" در مدارس اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح در مدرسه شهید نظری نوکنده در 4کلاس با موضوع های ورزشی، قرآنی، سبک زندگی و سرود(نغمه های مذهبی) برگزار می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بندرگز ادامه داد: حضور دانش آموزان در این طرح داوطلبانه است و استقبال خوبی هم از سوی دانش آموزان و هم خانواده ها صورت گرفته که بیش از 80درصد از دانش آموزان مدارس در این طرح ثبت نام نموده اند.

وی در مورد تامین هزینه های این طرح گفت: تامین هزینه های این طرح به صورت مشارکتی بوده یعنی نیمی از هزینه ها بر عهده اداره آموزش و پرورش و نصف دیگر را انجمن اولیا تامین می کنند.

گفتنی است طرح کیفیت بخشی روزهای 5شنبه در 3هزار مدرسه سراسر کشور انجام می شود. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.