1393-05-15 09:52
1731
0
592

دانشگاه آزاد بندرگز طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دانشگاه آزاد بندرگز با انتشار بیانیه ای انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما ، متن منتشر شده توسط دانشگاه آزاد بندرگز به شرح زیر است:

امروز جهان اسلام زخم خورده جنابات مستقيم و غير مستقيم صهيونيزم و استكبار جهاني است. در يك سو مردم سوريه و عراق قرباني خنجرهاي صهيونيستي داعشي ها و تكفيري ها هستند و از سوي ديگر مسلمانان مظلوم و بي دفاع غزه آماج وحشيانه ترين حملات صهيونيست ها با سلاح هاي ممنوعه و كشتار غير نظاميان مي باشند.

دنياي مدعي حقوق بشر شاهد يكي از فجايع عظيم تاريخ خود است، آنچه در این روزها از کشتار کودکان و زنان و مردم بی پناه در باریکه غزه شاهد هستیم، نمونه­ ای از جنایات صهیونیست­ ها با حمایت نظام سلطه در هفتاد سال گذشته در سرزمین فلسطین است.

سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و نهادهای بین المللی در برابر این جنایات مشوّق رژیم اشغالگر قدس در تشدید دامنه­ ی کشتار و جنایات بوده است.. ابتدائي ترين حقوق انساني، امروز پايمال قساوت و ددمنشي صهيونيست هايي است كه در اوج وحشي گري به قتل و سلاخي كودكان و زنان و غير نظاميان مظلوم غزه مشغولند.در آن سوي اين تابلوي خشونت و تروريسم دولتي كه توسط رژيم صهيونيستي و دولت آمريكا و جهان استكبار و ارتجاع، به خون كشيده شده است ؛ تابلوي زيباي مقاومت و ايستادگي با نقش آفريني مردم غزه و همه آزادگان جهان در حال ترسيم است.قطعا بي تفاوتي و طفره روي مجامع بين المللي سينه چاك حقوق بشر و صلح در اين فاجعه، و حمايت هاي بي شرمانه و فاقد اندك منطق دولت هاي آمريكايي و غربي لكه هاي ننگ جاوداني را براي آنها در خاطره ملت ها و دادگه وجدان بشريت آزاده رقم مي زند .از سوي ديگر، سكوت سران برخي كشورهاي به اصطلاح مسلمان، در برابر جنايات و برخي گروه ها پرده از چهره نفاق و تزوير آنان را بيش از پيش برانداخته است.

حمايت رو به گسترش انسان‌هاي آزاده در اقصي نقاط جهان از مردم مظلوم فلسطين و فشار به دولت‌هاي مستكبرشان نيز حكايت از آن دارد كه ديگر، بايكوت خبري جنايات رژيم صهيونيستي و خيمه شب بازي‌هايي نظير كنفرانس آناپوليس و آتش بس‌هاي تبليغاتي و در عين حال خونبار! مانع افزايش تنفر جهاني از اين رژيم نخواهد شد .

ما دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بندرگز ضمن محکوم کردن این جنایات, از جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر و کشورهای اسلامی و نهادها و سازمان­ های بین المللی و منطقه­ ای به ویژه جنبش عدم تعهد و سازمان همکاری اسلامی درخواست می­ کنيم با محکومیت کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطین سلسله اقدامات عملی و قاطع و عاجل در حمایت از این بی­ پناهان و توقف جنایات صهیونیست­ ها و پشتیبانی از حسن دفاع مشروع و مقاومت فلسطینیان را در دستور کار قرار دهند و مانع از وقوع فاجعه انسانی دیگر شوند و حاکمان رژیم صهیونیستی را برای جنایات ضد بشریّت به دادگاه بین المللی بکشانند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.