1397-09-01 05:08
995
0
58971
فرمانده سپاه بندرگز:

تفکر بسیجی، موجب نابودی تکفیری ها شد/ عربستان با نام یک کشور اسلامی ناجوانمردانه مردم مظلوم را می کشد

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت: مهم است که تفکر بسیجی در جامعه زنده باشد، امروز تفکر بسیجی نه فقط در داخل بلکه در خارج از مرزهای ایران به وجود آمده و همین تفکر بود که موجب نابودی تکفیری ها شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، در اولین روز از هفته بسیج که با اولین روز هفته وحدت مقارن شده است فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در نشست خبری شعار امسال هفته بسیج را «بسیج مظهر ایستادگی پیشرفت وحدت و خدمت» اعلام کرد.

سرهنگ وحید فخرالدین فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در نشست خبری اظهار کرد: مهم است که تفکر بسیجی در جامعه زنده باشد، امروز تفکر بسیجی نه فقط در داخل بلکه در خارج از مرزهای ایران به وجود آمده و همین تفکر بود که موجب نابودی تکفیری ها شد.

سرهنگ فخرالدین گفت : تفکر بسیجی است که در لبنان ، سوریه و عراق ، یمن و ...  امنیت را فراهم کرد و مردم آن با حداقل امکانات شرایط سخت را تحمل می کنند مانند دوران 8 سال جنگ تحمیلی در ایران.

وی ادامه داد : امروز جهان اسلام در شرایط حساسی است ، استکباران تا دندان مصله نسبت به کشورهای اسلامی دشمنی میکنند ، کشورهایی چون عربستان که دنبال رو صهیونیسم شدند و خود را خادم حرمین میدانند در اصل خائن حرمین اند و با نام یک کشور اسلامی ناجوانمردانه به کشورهای دیگر حمله میکنند و مردم مظلوم را می کشند.

فرمانده سپاه بندرگز سربازان واقعی امام زمان (عج) را افرادی با تفکر بسیجی عنوان کرد.

سرهنگ فخرالدین با اشاره به اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان بندرگز گفت : برگزاری 3 یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت ، اعزام بسیجیان دانش اموز خواهر در قالب کاروان راهیان نور ، خدمت رسانی تیم متخصص پزشکی به مناطق محروم شهرستان ، گردهمایی بزرگ بسیجیان که بیعت مجددی با مقام معظم رهبری وشهداست .

وی افزود : همچنین برگزاری نشست های بصیرتی ، شبی با خاطره ، گشت های رضویون با تبریک هفته بسیج و تشدید وضعیت امنیتی ، غبار روبی مزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام ، دیدار باخانواده شهدا و ...  از دیگر برنامه های مهم ناحیه مقاومت سپاه بندرگز در هفته بسیج است.

sepah300897 1

sepah300897 1

sepah300897 1

sepah300897 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.