1397-06-10 08:37
2780
0
56585
فرماندار بندرگز :

باید از استعدادهای جوانان در راستای پیشرفت جامعه استفاده شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا از استعدادها و اندیشه های جوانان و نخبگان در راستای پیشرفت هر چه بیشتر جامعه استفاده شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، "حسین احمدی" در نشست با بانوان جوان و نخبه شهرستان بندرگز به مناسبت هفته دولت ، با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان و نقش این قشر در توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه افزود: با توجه به ظرفیت های شهرستان ، جوانان می توانند در قالب سمن های زیست محیطی ، علمی ، فرهنگی ، قرآنی ، ورزشی و هنری فعالیت کرده و نقشی سازنده در عرصه اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: گسترش و توسعه منابع انسانی و تعلیم تربیت آنان مهم ترین عامل پیشرفت و هدایت جامعه در دستیابی به توسعه پایدار و با ثبات در کشور است.

این مقام مسوول بیان داشت: شناسایی و حمایت از استعدادها و توانمندی های درخشان جامعه یکی از گام های اساسی و بسترهای مطلوب در نیل به شکوفایی علم و دانش است .

احمدی افزود: سرمایه گذاری فرهنگی در میان جوانان و نخبه ها می تواند آینده ای بهتر و درخشان تر برای کشور به وجود آورد.

فرماندار بندرگز ادامه داد: جوانان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون جان فشانی های زیادی برای حفظ انقلاب کردند و امروز نیز همچنان پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.

وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد همدلی و استفاده از توانایی ها جوانان موفق شهرستان برای کمک به توسعه همه جانبه شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.