1400-06-15 15:15
969
0
76023
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

تملک 24 واحد در شهرک های صنعتی گلستان توسط بانک‌های عامل/ وجود ۲۰۰ واحد صنعتی راکد

شهمرادی گفت: در سطح استان گلستان ۲۴ واحد در درون شهرک های صنعتی استان در تملک بانک ها قرار گرفته که بانک ها باید این واحدها را در اختیار سرمایه گذار جدید قرار می دادند.

رضا شهمرادی در دیدار با هیئت تحریر گلستان ما با اشاره به وجود 24 شهرک و نواحی صنعتی مصوب استان گلستان گفت: ۷۰ مورد از زمین های واگذار شده در درون شهرک های صنعتی به سرمایه گذاران برای اجرای پروژه که پیشرفت فیزیکی نداشت راشناسایی کردیم و توانستیم ۲.۵ هکتار را تاکنون خلع ید کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: در سطح استان گلستان ۲۴ واحد در شهرک های صنعتی استان گلستان در تملک بانک ها قرار گرفته که بنا بود این واحدها در اختیار سرمایه گذار جدید قرار گیرد و در جلسه ای با حضور دادستان و بانک ها به این مسئله رسیدگی خواهیم کرد.

شهمرادی بیان کرد: در تلاش هستیم که سرمایه گذاری در استان رونق بگیرد و در این راستا پیگیری هایی در حوزه شرکت های خدمات رسان آب، برق و گاز داشتیم و مشکلاتی در این حوزه وجود داشته که تلاش کردیم آن را برطرف کنیم.

وی افزود: در سطح استان گلستان ۸۲۱ واحد در شهرک صنعتی استان مستقر هستند که از این تعداد ۲۰۰ واحد راکد است و عملا فعالیتی ندارد و ۶۰ درصد مشکلات این واحدهای صنعتی تامین سرمایه گردش است.

این مقام مسئول متذکر شد: بالغ بر ۶۰۰ واحد شهرک های صنعتی در استان گلستان بین ۳۰ تا ۸۰ درصد فعالیت دارند و یکی از مشکلات استان در حوزه سرمایه گذاری در واحد صنعتی واگذاری زمین و زیرساخت ها به شمار می رود.

شهمرادی بیان کرد: از سویی دیگر توان بانک ها برای ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی ضعیف است و  این مهم مشکلاتی را برای واحدهای صنعتی به وجود می آورد چرا که بدون سرمایه در گردش واحدهای صنعتی نمی توانند فعالیت کنند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.