1399-10-20 13:18
1652
1
72554
دبیر کمیسیون قاچاق کالا وارز گلستان خبر داد؛

کشف ۴۰ میلیارد تومان کالا قاچاق در گلستان

دبیر کمیسیون قاچاق کالا وارز گلستان از کشف ۴۰ میلیارد تومان کالاهای قاچاق در ۹ ماهه سال ۹۹ در استان خبر داد و گفت: در یک پرونده قاچاق نهاده های دامی که متهم اقدام به دپو نهاده ها نموده بود در استان کشف و ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه صادر شده است.

به گزارش گلستان ما، هفتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان در سال ۹۹ به میزبانی فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم دشتیان دبیر کمیسیون قاچاق کالا وارز گلستان از کشف ۴۰ میلیارد تومان کالاهای قاچاق در ۹ ماهه سال ۹۹ در استان خبر داد و گفت: در یک پرونده قاچاق نهاده های دامی که متهم اقدام به دپو نهاده ها نموده بود در استان کشف و ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به قاچاق بودن ۹۹٪ دستگاه‌های ماینر تاکید کرد دارندگان دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال تا ۵ بهمن می توانند اطلاعات خود را در سامانه بهینه یاب بارگذاری کنند

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان تصریح کرد در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور و پزشکی گلستان رتبه ۴ کشور را کسب نموده است

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان در این جلسه از تشکیل ۱۳۴۳ پرونده در تعزیرات حکومتی گلستان در سال ۹۹ که ۳۰۰ پرونده مربوط به شهرستان های گنبدکاووس ، آزادشهر و رامیان است؛ خبر داد.

وی حمل چوب، لوازم خانگی، سوخت، نهاده های کشاورزی ، تلفن همراه، دستگاه‌های ماینر، پارچه ، سیگار و لوازم آرایشی بهداشتی را عمده کالاهای قاچاق  کشف شده در استان برشمرد.

وی در پایان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در حوزه تعزیرات حکومتی گنبدکاووس را ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شادی

سلام از سایت شما بازدید کردم. سایت بسیار جالبی دارید. لطف میکنید اگر از سایت های من هم دیدن نمایید و نظرتان را برای بهتر شدن سایتام بگویید عالی بود لیدی مد کالا https://www.ladymodkala.ir رابوکالا https://www.rabokala.ir خانه چین https://www.khanecheen.ir گیمینگ تولز https://www.gamingtools.ir

0
0
پاسخ
1399-10-21 08:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.