1402-03-27 14:44
428
0
85392
فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول خبر داد:

کشف دو تن آرد در علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: در بازرسي از یک کارخانه 50 کيسه 40 کيلويي به مقدار دو تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع کشف شد.

به گزارش گلستان ما؛ حسین نوروزی گفت : درپی اطلاع واصله مبنی بر وجود آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یک کارخانه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنيت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقيقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر، مشخص کردند مالک کارخانه پس از خرید آرد دولتی از نانوایان و دلالان ضمن دپو اقدام به تولید مواد غذایی می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزي و بهداشت به محل مورد نظر اعزام شدند.

نوروزی با تأكيد بر برخورد جدي با هرگونه سوء استفاده و اخلال در توزيع عادلانه ارزاق عمومي تصریح کرد: در بازرسي از کارخانه مورد نظر  50کيسه 40 کيلويي به مقدار دو تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به ارزش 314 ميليون ريال کشف شد.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول در خاتمه با اشاره به اينكه متهم با تشكيل پرونده به اداره تعزيرات حكومتي معرفي شد: از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي ،موضوع را از طريق سامانه تلفني 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.