1399-08-01 19:28
506
0
71171

نشستی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی / هاشمیان: صورتجلسه گردانی آفت جلسه های تخصصی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متاسفانه در برخی جلسه ها و کمیسیون های تخصصی رسیدگی به مشکلات یا تخلفات اقتصادی صورتجلسه را از قبل آماده می کنند و در جلسه فقط از اعضای کمیسیون امضا می گیرند.

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه مشترک کمیسیسون های مالیاتی با فعالان اقتصادی استان گفت: متاسفانه مشاهده شده در برخی جلسه ها و کمیسیون های تخصصی که برای رسیدگی به مشکلات یا تخلفات اقتصادی تشکیل می شود ، صورتجلسه را از قبل آماده می کنند و در جلسه فقط از اعضای کمیسیون امضا می گیرند.

افزود: این اقدام، شان و جایگاه کمیسیونها را پایین می آورد و آفتی برای رسیدگی های تخصصی و پیشبرد کارهاست .

هاشمیان در ادامه با بیان این که فلسفه ایجاد بسیاری از دستگاه ها ، آسان کردن مسیر تولید است افزود: برخی مدیران با سهل انگاری و نظارت نکردن بر زیرمجموعه نه تنها به این وظیفه خود عمل نمی کنند که به یکی از نگرانی ها و دغدغه های مهم فعالان اقتصادی تبدیل شده اند .

این مقام ارشد قضایی استان ، کمیسیسون مالیاتی را یکی از محل های مهم برای حمایت از سرمایه گذاری در استان برشمرد و گفت: بدون تخطی از قانون و پایمال کردن حقوق عمومی می توان از طریق این کمیسیون ها هم از تضییع بیت المال جلوگیری کرد و هم جلوی صدمه به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را گرفت.

هاشمیان در ادامه با اشاره به پرونده های فساد مالی گفت: علاوه بر برخورد با مجرمان و متخلفان اقتصادی ، باید مسیرهای بروز فساد و جرم را نیز اصلاح کنیم .

وی افزود: برای اصلاح مسیرهای منجر به فساد نباید منتظر تغییر یا تصویب قوانین تازه بود و می توان با همین قوانین و اقدامات نظارتی و مدیریتی ، مسیرهای فساد را تا حدی مسدود کرد .

در جلسه امروز با حضور اعضای کمیسیون های مالیاتی ، قضات و فعالان اقتصادی مشکلات بخش تولید استان بررسی شد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.