1393-06-03 05:22
1031
2
1619

نخستین همایش جهانی سازی برند در گرگان برگزار می شود

استان گلستان برای نخستین بار میزبان همایش جهانی سازی برند با چشم انداز حضور ایران در سازمان تجارت جهانی WTO می باشد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ، استان گلستان برای نخستین بار شاهد برپایی همایش جهانی سازی برند با چشم انداز حضور ایران در سازمان تجارت جهانی WTO  است.

به گزارش خبرنگار ما ، این همایش باحمایت اتاق بازرگانی ایران و همچنین اتاق بازرگانی گرگان و چند نهاد و شرکت دیگر در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

hamayesh

بر اساس این گزارش ، عظیم فضلی پور، عضو شورای علمی سازمان جهانی علائم تجاری به عنوان میهمان ویژه این همایش در مرکز استان می باشد.

در این گزارش آمده است ، این همایش ، صبح روز چهارشنبه 12 شهریورماه از ساعت 9 الی 13 در مکان سالن همایش مجتمع کاپری ، واقع در خیابان حضرت ولی عصر (عج) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ، پذیرش ایران در سازمان تجارت جهانی یکی از مباحث و تاکیدات ویژه از سوی دولت یازدهم است و این در حالی است که همواره در سالیان اخیر تهدیدهای حضور در بازارهای جهانی بیش از فرصت‌ها خودنمایی کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیف اله طالبی

با سلاماین همایش توسط شرکت تدبیرتجارت پیشرو، نمایده کلینیک برند ایران در استان مازندران و گلستان برگزار میگردد . حامیان اصلی این همایش به ترتیب اولویت ، سازمان صنعت معدن تجارت -خانه صنهت معدت تجارت - اداره کل استاندارد و شرکت شهرکهای صنعتی و اتاق بازرگانی گلستان میباشند.روابط عمومی شرکت تدبیرتجارت پیشرو

0
0
پاسخ
1393-06-06 13:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.