1400-06-17 22:44
851
0
76060
نماینده اسبق مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

طرح هدفمندی یارانه ها از چارچوب خود خارج شده است/ بهره گیری از ظرفیت دانشگاه و اصناف برای حل مشکلات استان

حجت الاسلام طاهری گفت: هدفمندی یارانه ها ابتدا بسیار خوب پیش رفت ولی متاسفانه به دلیل فقدان نظارت این طرح از چارچوب خود منحرف شد.

به گزارش گلستان ما و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اصناف گلستان؛ حجت الاسلام سید علی طاهری در جمع شورای  بسیج اصناف و جمعی از فعالین بازار استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت حوزه اقتصاد و بازار با حضور یک استاندار مردمی باید جلسات منظم برگزار شود تا از لحاظ کمی و کیفی گره های پیش آمده در استان یکی پس از دیگری باز شود.

حجت الاسلام طاهری به بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه و تجربه اصناف و بازرایان برای حل مشکلات استان تاکید کرد و گفت:  با وجود ظرفیت قوی علمی اساتید با تجربه ، دانشگاه  می توانند با هماهنگی های لازم بسیاری از مشکل های استان را در بحث معلومات  حل و فصل کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: در دوره ایی که  به خاطر تعلل میزان خدمات دهی به مردم به شدت کاهش یافته بود نهادهای خدمتگزار مانند بسیج  گره گشای بسیاری از مشکلات بر زمین مانده شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در ادوار هشتم و نهم  مجلس شورای اسلامی با تشریح دلایل تصویب  هدفمندی یارانه ها گفت : در دوره  هشتم هدف مجلس هدفمند سازی یارانه ها را  تصویب کردیم به این شرط که ۶۰ درصد هدفمندی به جیب مردم برود  و  الباقی آن به بخش تولید و نیز مباحثی مانند بهداشت و درمان صرف شود.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی  گفت: هدفمندی یارانه ها ابتدا بسیار خوب پیش رفت ولی متاسفانه به دلیل فقدان نظارت این طرح از چارچوب خود منحرف شد و اکنون  سرنوشت بسیاری از یارانه هایی که از جیب مردم برداشته شده مشخص نیست.

وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در خصوص عفاف و حجاب بیان کرد: در این زمینه جای کار بسیار وجود دارد و برخلاف تبلیغات مسموم جامعه ما به حفظ ارزش‌های اخلاقی و انسانی پایبندی بسیار زیادی دارد.

گفتنی در این مراسم سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی، رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان در این جلسه ضمن  بابیان عملکرد  این سازمان در موضوع بازار گفت: تعامل و ارتباط اصناف با دانشگاه ؛ بسیاری از مسئله های حوزه اقتصاد را کاهش خواهد داد .

مهقانی متذکر شد: استفاده از  نصایح علما و شخصیت های مسئولیت گرا که خدمات بزرگ برای مردم انجام دادند فرصت مغتنم به شمار می رود.

وی افزود: در شرایط کنونی جنگ اقتصادی؛ رسالت بسیج اصناف در همیاری به سازمان های اقتصادی به ویژه سازمان صمت و جهاد در حوزه نظارت و تنظیم بازار بسیار مهم و اساسی است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.