1399-06-03 11:20
1080
0
70041
فرماندار گنبد خبر داد؛

سهم نزدیک به ۸ هزار میلیارد ریالی گنبدی‌ها از طرح‌های هفته دولت

عبدالقدیر کریمی گفت: همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از ۲۱۵ پروژه شامل ۱۲۹ طرح عمرانی و ۸۶ پروژه اقتصادی این شهرستان مرزی با اعتبار و سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۹۵۲ میلیارد ریال و ایجاد ۷۹۴ فرصت شغلی آغاز می‌شود.

به گزارش گلستان ما، عبدالقدیر کریمی، استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از ۲۱۵ پروژه شامل ۱۲۹ طرح عمرانی و ۸۶ پروژه اقتصادی این شهرستان مرزی با اعتبار و سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۹۵۲ میلیارد ریال و ایجاد ۷۹۴ فرصت شغلی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های افتتاحی گنبدکاووس، عملیات اجرایی ۵۳ پروژه شامل ۵۲ طرح عمرانی و یک پروژه اقتصادی دیگر با هزینه و سرمایه گذاری پیش بینی شده به مبلغ ۷۴۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال در این هفته آغاز می‌شود.

به گفته وی طرح های هفته دولت این شهرستان به صورت متمرکز و با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های افتتاحی و قابل کلنگ زنی گنبدکاووس در هفته دولت امسال در مقایسه با پارسال از نظر تعداد ۳۳ درصد و از نظر اعتباری ۱۸۵ درصد رشد دارد و معادل ۲۰ درصد ارزش ریالی کل پروژه‌های هفته دولت امسال گلستان است.

کریمی، افتتاح فاز دوم زنجیره تولید تخم مرغ شرکت کاسپین طلایی چیکا به ارزش پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، افتتاح ۶۷۸ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل ۹۸ به ارزش تقریبی ۵۹۸ میلیارد ریال، نیروگاه برق هوتن به اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، دو واحد آموزشی ۶ و ۱۲ کلاسه با مجموع اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، افتتاح استخر چند منظوره با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی حبوبات و غلات با سرمایه گذاری ۲۳ میلیارد ریال و تامین آب شرب روستای مرزی خیرخواجه علیا با هزینه ۳۴ میلیارد ریال را از مهمترین طرح‌های قابل بهره‌برداری هفته دولت در گنبدکاووس اعلام کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی تاسیس و راه اندازی سایت BTS تلفن همراه در ۲۰ نقطه شهرستان به هزینه پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد ریال و بهسازی شبکه فاضلاب شهری گنبدکاووس با ۶۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را بهترین فرصت برای مدیران جهت ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به مردم دانست و برآن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.