1399-04-06 17:32
952
0
69169
نماینده مردم در گرگان و آق قلا در مجلس:

دولت از لجام گسیختگی بازار مسکن و خودرو جلوگیری کند

منتظری گفت: دولتمردان با همکاری وزارتخانه های مرتبط باید از لجام گسیختگی بازار مسکن، خودرو و غیره جلوگیری کنند.

به گزارش گلستان ما، «غلامرضا منتظری» گفت: در حوزه کرونا ستاد ملی شکل گرفته است و مصوبات آن برای همه فصل الخطاب است و هر جا مانع وجود دارد باید خط پایان منتهی به پاسخ ستاد ملی کرونا باشد و در حوزه کرونا نمی توانیم سلیقه ای تصمیم بگیریم.

نماینده مردم در گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: کرونا در شهرهای مختلف کشور مشکلاتی ایجاد کرده است و باید این مشکلات به فرماندار منتقل شود و به دنبال آن در استان در خصوص آن تصمیم گرفته شود.

منتظری تاکید کرد: اگر برخورد احساسی نسبت به مشکلات پیش آمده از کرونا داشته باشیم ممکن است این تصمیمات خسارت های جبران ناپذیری را به وجود بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: نمونه بارز این مسئله بازگشایی مساجد و حرم مطهر امام رضا(علیه االسلام) و رونق مسافرت بود که باز شیوع ویروس کرونا را افزایش داد و شاهد هستیم که وضعیت رضایت بخشی در استان وجود ندارد.

​نماینده مردم در گرگان و آق قلا در مجلس ابراز داشت: در حوزه مقابله با کرونا باید در مسیر مصالح ملی حرکت کنیم و می دانیم در فعالان حوزه اقتصاد و تجارت دوست دارند که موانع زودتر برطرف شود اما رفع همه این موانع در اختیار متولیان نیست.

منتظری یادآور شد: همه در کشور در تلاش هستند که کسب و کار رونق بگیرد و در ایام کرونا شاهد بودیم که پله پله این کسب و کارها به فعالیت بازگشتند.

وی گفت: مجلس تازه شکل گرفته است و زمانی فعالیت های مجلس رونق می گیرد که کمیسیون های تخصصی شکل بگیرد و با برنامه مصالح کشور را پیش ببرد.

​نماینده مردم در گرگان و آق قلا در مجلس افزود: کمیسیون های تخصصی در مجلس باید به حوزه صنایع، مسکن و خودرو و غیره ورود پیدا کنند و این مسائل به صورت موردی در صحن مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

منتظری بیان کرد: در حال حاضر بیشترین مسئولیت متوجه دولت است و دولتمردان با همکاری وزارتخانه های مرتبط بایداز لجام گسیختگی در حوزه های صنایع، مسکن، خودرو و غیره جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: قیمت مسکن امروز با 10 روز بعد متفاوت است و این نشان می دهد سیستم نظارتی و کنترلی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد ضعیف است و اگر وزارتخانه ها نقش نظارتی خود را مشخص کنند و از طریق رسانه ملی انتظارت و معیارها را اعلام کنند جلوی افزایش قیمت گرفته می شود.

​نماینده مردم در گرگان و آق قلا در مجلس افزود: سلیقه به جای ضابطه حکم فردا است یک وزیر در حوزه صنعت معدن و تجارت قوانین را تعریف می کند قیمت کاهش پیدا می کند و یک وزیر با رها کردن ضوابط  منجر به افزایش قیمت خودرو می شود.

منتظری گفت: با شناختی که از مجلس دارم تردیدی نیست که به صورت جدی به این مشکلات وارد می شوند و دغدغه اصلی مجلس رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم است.

پایان پیام/

  • منبع خبر : شبستان

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.