1399-06-03 18:29
1179
0
70054
معاون عمرانی استاندار گلستان در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های کلاله:

در هفته دولت بیش از سه هزار و 500 پروژه در استان گلستان کلنگ زنی و افتتاح شد+ تصاویر

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: مردم استان گلستان در هفته دولت شاهد بهره برداری و کلنگ زنی 3566 پروژه با اعتبار 4627 میلیارد تومان خواهند بود.

به گزارش گلستان ما، امیر محمد غراوی در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی کلاله با بیان اینکه مردم استان گلستان در هفته دولت شاهد بهره برداری و کلنگ زنی 3566 پروژه با اعتبار 4627 میلیارد تومان خواهند بود؛ اظهار داشت: این طرح ها بستر اشتغال 7376 نفر از مردم استان را فراهم می کند.

وی افزود: از این تعداد؛ یکهزارو431 پروژه عمرانی است که یکهزارو67 طرح با اعتبار هزار و 171میلیارد و هفتصد میلیون تومان افتتاح و 364 طرح با 770 میلیارد و هشتصد میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

معاون عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: در هفته دولت امسال 2135 طرح اقتصادی و اشتغالزایی تقدیم مردم می کنیم؛ که 2097 طرح با اعتبار 1401 میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه شده است؛ ضمن اینکه عملیات اجرایی 38 طرح با اعتبار 1283 میلیارد و یکصد میلیون تومان شروع می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 254 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله

محمد ابراهیمی فرماندار کلاله در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی کلاله گفت: در هفته دولت؛ 254 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد و چهارصد میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 

وی افزود: با اجرای این طرح ها؛227 نفر به اشتغال پایدار می رسند. 

ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: مهمترین طرح ها پروژه آبخیزداری با حدود 20 میلیارد تومان ، گازرسانی روستای حاجی بیک با دو میلیارد و ششصد میلیون تومان، ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، لایروبی سد شهید چمران، تولیدی آجیل و خشکبار، مدرسه روستای یکه قوز و شهید مؤید و غیره می باشد. 

پیگیری جایگاه سوخت فرودگاه کلاله خواهم بود/ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان کلاله

رضا آریان پور نماینده حوزه شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هفته دولت بهترین فرصت جهت بیان عملکرد دولت و تشکر از زحمات دولت مردان بحساب می آید. 

وی افزود: اتفاقات خوبی در سه راهی کلاله خواهد افتاد که در فاز اول تقاطع ساماندهی می شود و در فازهای بعدی تقاطع غیر هم سطح اجرایی خواهد شد. 

نماینده حوزه شرق استان به پتانسیل های فرودگاه کلاله اشاره کرد و افزود: پیگیر رفع مشکلات جایگاه سوخت خواهم بود تا با جانمایی مخزن، پرواز ها بصورت مستمر راه اندازی گردد. 

وی همچنین گفت: شهرستان کلاله ظرفيت منحصر به فردي در زمينه توليد محصولات كشاورزي دارد كه مي توان با راه اندازي چند واحد فرآوري و محصولات كشاورزي براي كاهش نرخ بيكاري در اين شهرستان گام برداشت. 

اریان پور در ادامه از فرماندار شهرستان خواستار شد تا مشکلات زیرساخت ناحیه صنعتی دهنه را پیگیری نماید و در فاز اول مکان یابی صورت گیرد تا با پیگیری از مدیران کشوری، شهرک صنعتی ایجاد گردد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.