1399-10-25 08:13
682
0
72639
مدیرکل ستاد فرمان امام (ره) گلستان :

سامانه اینترنتی «هست اینجا» برای خرید کالاهای ضروری راه اندازی شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی، سامانه «هست اینجا» توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد مهدی سلمان زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مردم به هنگام شیوع ویروس منحوس کرونا در پیک اول در کشور با مشکل کمبود ماسک، محلول ضدعفونی و غیره روبرو شده و خانواده ها نگرانی هایی در این راستا داشتند.

وی افزود: آنچه در ستاد اجرایی در اولویت قرار گرفت رفتن به سوی تولید نیازها، تحویل مستقیم و ارزان قیمت محصولات و مدیریت بازار بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان تصریح کرد: با شروع این خدمات از سوی ستاد در استان گلستان با هشت مرکز، کار توزیع در استان را آغاز شد که اکنون به دلیل ارتقای خدمات بهتر و دسترسی آسان آن را به ۲۱ مرکز داوطلبانه و مردمی در سطح استان رسانده ایم.

وی با اشاره به طراحی سامانه «هست اینجا» بیان کرد: در سامانه «هست اینجا» نیازهای ضروری خانواده ها از جمله لوازم التحریر، تبلت، ماسک و محلول ضدعفونی و برنج عرضه می شود و هر فرد هم با کارت ملی می تواند خرید کرده و محصولات را از مراکز انتخابی خود، دریافت کند.

سلمان زاده خاطرنشان کرد: تغییراتی در قیمت ها ایجاد شده و محصولات مجدداً ارزان تر در این سامانه عرضه می شود که نمونه آن را می توان در قیمت ماسک مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: هر بسته ۵۰ عددی ماسک سه لایه با استاندارد و تایید وزارت بهداشت، ۴۰ هزار تومان عرضه می شود و مردم می توانند با مراجعه به سامانه «هست اینجا» تمامی محصولات را ببینند و خرید کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.