1401-10-27 16:16
1752
0
82982
مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

جایگاه‌های CNG گلستان چه زمانی فعال می‌شود/ مصرف گاز گلستان بالاتر از میانگین کشوری

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: قطع جایگاه CNG توسط دیسپاچینگ ملی بوده ولی احتمال می‌دهیم در انتهای هفته شرایط فعالیت این جایگاه‌ها فراهم شود.

به گزارش گلستان ما؛ علی طالبی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: قطع جایگاه‌های CNG توسط دیسپاچینگ ملی بوده و ما نمی‌توانیم زمان دقیقی را برای فعال شدن جایگاه‌های سوخت CNG استان عنوان کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: اما اولویت ما در شرکت گاز گلستان بحث مشترکان خانگی و پایداری شبکه است و وقتی سوختی جایگزین دارد نباید باعث شود که روند گاز‌رسانی را مختل کند.

طالبی بیان کرد: در گیلان با وجود آنکه دو خط انتقال بزرگ گاز وجود دارد اما برای کمک به پایداری گاز کشور جایگاه‌های CNG آن تعطیل شد و حتی برخی از کارخانه‌های این استان داوطلبان نسبت به استفاده از سوخت دوم در طول این هفته اقدام کردند تا مردم در مضیقه نباشند.

وی افزود: اما احتمال می‌دهیم با بهبود شرایط جوی و کاهش مصرف گاز و همچنین همکاری دستگاه‌های اجرایی و تدابیر‌اندیشیده شده شرایطی فراهم شود که در انتهای هفته بتوانیم سوخت جایگاه‌های CNG را به مدار برگردانیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: در سطح استان گلستان ۶۳۹ هزار مشترک گاز داریم که تقریباً بیش از سه هزار نفر آن‌ها جزء مشترکان پر مصرف هستند.

طالبی یادآور شد: میانگین مصرف گاز در استان گلستان از میانگین مصرف گاز در کشور بالاتر است و طبیعت استان‌های شمالی اینگونه بود و شاید یکی از دلایل آن رطوبت بالا باشد.

وی افزود: مصرف خانوار گلستان به صورت میانگین روزانه ۲۳ متر مکعب است که باید کمتر از ۱۵ متر مکعب باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: ۶۰ درصد مشترکان ما زیر پله ششم و ۲۵ درصد مشترکان ما بین پله ششم تا دهم قرار دارند و جزء مشترکان پرمصرف لحاظ می‌شوند و به صورت پیامکی به این مشترکان هشدار‌های لازم برای کاهش مصرف گاز ارسال شده است.

انتهای پیام/د

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.