1401-07-16 10:12
398
0
81783
وزیر صمت خبر داد؛

تعیین تکلیف واردات خودرو در روزهای آینده

وزیر صمت گفت: نزدیک به ۳۰۰ واحد برای واردات خودرو درخواست کردند که برخی شرایط لازم را ندارند و تا دو هفته آینده این واحدها پالایش می شوند.

به گزارش گلستان ما؛ سید رضا فاطمی امین در سفر یک روزه به گلستان و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از سفر به استان گلستان دیدار با صنعت گران و مسئولان استان و بررسی مشکلات استان است.

وزیر صمت به آخرین وضعیت واردات خودرو اشاره کرد و ادامه داد: آیین نامه واروات خودرد  در  دولت مصوب شده و شرایطی برای واردات پیش بینی شده و نزدیک به ۳۰۰ کسب و کار درخواست دادند که این واردات را انجام دهند.

فاطمی امین یادآور شد: برخی از این واحدهای متقاضی  شرایط واردات خودرو  را ندارند و تا یک تا دو هفته آینده کسانی که واجد الشرایط هستند؛ مشخص می شود.

وی افزود: تامین مواد اولیه یکی از نکات مهم در صنعت است که باید به آن توجه شود و  در صنعت فولاد توانستیم به ثبات برسیم و هیچ واحد فولادی نیست که تقریبا گلایه در خصوص مواد اولیه داشته باشد.

فاطمی امین تاکید کرد: در حوزه پتروشیمی از اردیبهشت ماه این کار را شروع کردیم و مکاتبات  با وزارت نفت انجام شده و در ۶ ماه نخست این واحد صنعتی( کارخانه یاس پلاست شمال) که از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می‌کنند  به میزان کل سال قبل تولید داشته است.

 وی افزود: در اکثر واحدها  با پایه پتروشیمی مشکل مواد اولیه وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.