1400-02-02 18:52
554
0
74280
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد؛

تشکیل پرونده میلیاردی برای گرانفروشی تخم مرغ درگلستان

نجف زاده گفت: پرونده میلیاردی محتکر تخم مرغ در استان گلستان در دستور رسیدگی تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما؛ حسین نجف زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرونده تخلفاتی فروشنده تخم مرغ درشهر گرگان تشکیل ودر دستور کارتعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی گزارشات مردمی مبنی بر انبار و نگهداری تخم مرغ  توسط یک فروشنده بعد از بررسی موضوع توسط سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ، پرونده تخلفاتی این شخص به اتهام عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی  با ارزش تخلفاتی  بیش از  یک میلیارد و  121میلیون  ریال در شعبه سوم بدوی این اداره  کل درحال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان  تصریح  کرد: با توجه به گرانی های اخیر  در بازار و ضرورت جلوگیری از سوء  استفاده بعضی از سودجویان فرصت طلب و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت جدی تر بر فعالیتهای اقتصادی و برخورد قانونی با متخلفان و آغاز ماه مبارک رمضان که تقاضا جهت خرید بعضی از اقلام خوراکی افزایش می یابد ،تعزیرات حکومتی  با همکاری نیروهای بسیجی و بازرسان صنعت،معدن وتجارت،مرکز بهداشت ، اتاق اصناف و... اقدامات خود را تشدید نموده و در این راستا نظارت بر فعالیتهای تولیدی ،مواد غذائی و  عمده فروشان  در اولویت اقدامات تعزیرات حکومتی قرار دارد.

وی ازهمه شهروندان استان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی ،احتکار،گران فروشی وسایر تخلفات ، ،موضوع را به صورت حضوری، یا با  تلفن 135 یا سامانه اینترنتی135به تعزیرات حکومتی یا با تلفن124به سازمان صنعت،معدن  وتجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.