1399-10-30 14:25
665
0
72726
رئیس منابع انسانی گازگلستان تاکید کرد:

تاثیردوره های آموزشی در افزایش سطح علمی و مهارتی کارکنان

رئیس منابع انسانی گازگلستان از ضرورت برگزاری دوره های آموزشی و تاثیرآن در افزایش سطح علمی و مهارتی کارکنان در تحقق اهداف شرکت خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سید جواد موسوی اظهار کرد: بخش اعظم سرمایه گذاری ها معطوف به حوزه آموزش  و توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی كارآمد بعنوان سرمایه اصلی هر سازمانی  است.

وی افزود: توجه به امر آموزش کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و توانایی آنان را در انجام وظایف محوله ، افزایش سطح كارایی  و رسیدن به اهداف سازمان تسهیل می کند .

رئیس منابع انسانی گازگلستان  باتشکراز تلاش مسئول وکارکنان واحد آموزش شرکت تصریح کرد: طی برنامه‌ریزیها  ونیازسنجی انجام شده ، این شرکت در 9 ماهه سال 99 نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها ی موجود و عدم تامین سخت افزار و نرم افزار های مورد نیاز برای برگزاری دوره ها بصورت مجازی ، توانسته است با همیاری و مساعدت   امورمالی و پشتیبانی و واحد فناوری اطلاعات دوره های آموزشی مناسبی  را حسب تقویم آموزشی و نیاز واحدها به منظور افزایش سطح علمی و مهارتی کارکنان با همکاری مراکز دانشگاهی و فنی و حرفه ای استان بصورت حضوری و مجازی اجرا نماید که این برنامه برای سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 در همین راستا الهه سادات حسینی مسئول واحد آموزش گاز گلستان نیز با تشریح  جزئیات دوره های  آموزشی برگزار شده شرکت گفت: در 9 ماهه جاری  این واحد  معادل 31 هزارو 812 نفر ساعت دوره های آموزشی (داخل و خارج از شرکت ) را برگزار کرده است.

 وی تصریح کرد: از مجموع دوره های اشاره شده معادل  15 هزارو 529 نفرساعت برای نیروهای رسمی و به میزان  6 هزار و 967 نفرساعت برای نیروهای قراردادی و 9 هزارو 316 نفرساعت برای نیروهای شرکتی اجرا شد .

 مسئول واحد آموزش گاز گلستان در ادامه گفت: طی برنامه ریزی های بعمل آمده  جمعاً 53  کلاس آموزشی برای کارکنان برگزار گردید که  46 کلاس آموزشی در داخل  و  7 کلاس نیز در خارج از شرکت  تشکیل  شده است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.