1398-10-23 11:06
993
0
67089
با هدف کمک به رونق تولید ؛

برگزاری جلسه مشترک کارگروه رفع موانع تولید استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

مشکلات دو واحد تولیدی استان در جلسه مشترک مسئولان قضایی و اجرایی استان بررسی شد .

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه مشترک مسئولان قضایی و اجرایی استان اظهار کرد: برای تسریع  در حل مشکلات این دو واحد تولیدی نشست مشترکی با اعضای کارگروه رفع موانع تولیدی استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برگزار شد .

وی افزود: در این جلسه مشکلات یک دامداری دو هزار و 500 راسی که از سال 93 به علت مشکلات مالی و بانکی تعطیل شده است بررسی و  برای رونق دوباره این واحد با کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بحث و تبادل نظر شد .

هاشمیان تصریح کرد: مقرر شد مشکلات بانکی این واحد تولیدی حل و پس از آن با سرمایه گذاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان،  تولید در این واحد دوباره از سر گرفته شود .

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: یکی از زنجیره های تولید طیور دومین واحد تولیدی بود که امروز در این جلسه مشکلات آن بررسی و  مصوب شد با کمک بانک ، مشکل سرمایه در گردش این واحد تولیدی حل و ادامه تولید آن مختل نشود .

وی اذعان داشت: برای کمک به رونق تولید ، دادستان های سراسر استان نیز مکلف شده اند ، با همکاری دستگاه های اجرایی  ، از شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی سرکشی و نمشکلات آنان را حل کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان منتظر مراجعه فعالان تولیدی نمی مانیم و تلاش می کنیم با حضور میدانی  مشکلات آنا را رفع  کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.