1399-07-29 11:01
728
0
71117

برداشت سالانه ۴۰۰ تن انار از باغات شهرستان آزادشهر + تصاویر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر گفت: شهرستان آزادشهر دارای بیش از ۲۰ هکتار باغ انار و با عمر متوسط بیش از ۱۰ سال است که سالانه حدود ۴۰۰ تن انار برداشت می شود و بخش زیادی از آن به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حسین ممشلی در حاشیه بازدید از باغات انار شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: برداشت از باغات انار از اوایل مهرماه آغاز و تا اواخر مهر ادامه دارد؛ ارقام ساده (ملس و شیرین) بجستانی و یوسف خانی از مهمترین‌ها می‌باشند و محصول تولیدی در صورت داشت مناسب و رسیدگی، از درجه کیفی بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: شهرستان آزادشهر دارای بیش از ۲۰ هکتار باغ انار و با عمر متوسط بیش از ۱۰ سال است که سالانه حدود ۴۰۰ تن انار برداشت می شود و بخش زیادی از آن به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت مراقبت از باغات در برداشت محصول باکیفیت، اضافه کرد: مسئولان باغبانی و حفظ نباتات مدیریت، بر باغات شهرستان نظارت دارند.

گفتنی است؛ تصویر ذیل بازدید از باغ انار هشت هکتاری در حال برداشت در نگین‌شهر را به منظور بررسی وضعیت خسارت آفت مگس میوه مدیترانه‌ای نشان می‌دهد که خوشبختانه خسارت این آفت نه در باغ و نه در میوه‌های برداشت شده مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.