1400-05-20 19:58
780
0
75710
رئیس کل دادگستری گلستان:

بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل گلستان تدوین شد

آسیابی از تدوین بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ حیدر آسیابی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با تولیدکنندگان گلستان، اظهارکرد: بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان به تفکیک هر شهرستان تدوین شده است و مسئولان قضایی هر حوزه ملکف به بازدید از این واحدها هستند.

وی افزود: مشکلاتی هم که در سطح شهرستان قابل رفع نیست به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ارجاع می شود تا با کمک ظرفیت های استانی و در صورت نیاز مکاتبه با قوه حل و فصل شود.

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: مشکلات ۶ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی علی آبادکتول امروز بررسی و برای حل مشکلات آنها تصمیم گیری شد.

آسیابی تأکید کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان آماده کمک به رفع موانع تولید و سرمایه گذاری استان هستیم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: گام های عملی و مهم در راستای رفع موانع تولید هنوز برداشته نشده است.

وی افزود: به دلیل پیش بینی نشدن اعتبارات، گاهی قوانین بانکی که برای حمایت تولید وضع می شود هنگام اجرا روی زمین می ماند و به این ترتیب قوانین که قرار بود رفع مشکل کنند مشکل ساز می شود.

آسیابی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری تاکنون چهار واحد تولیدی استان با حمابت قضایی احیا و به چرخه تولید بارگشته اند.

وی همچنین تأکید کرد که از سرمایه گذاری های مشروع در استان استقبال و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.