1401-06-08 09:39
546
0
81409
استاندار گلستان:

اقتصاد مردم اولویت ما است

استاندار گلستان گفت:توسعه و پیشرفت همه جانبه مد نظر ما است و موضوعات مربوط به اقتصاد مردم اولویت قرار دارد.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در تعامل تعامل نمایندگان شعار سر دادیم که هفت به اضافه یک هستیم و باید همه ظرفیت‌ها را به کارگیری کنیم، نمایندگان با وزرا در مجلس دیدار می‌کنند و در این دیدارها می‌توانند مشکلات استان را پیگیری کنند.

استاندار گلستان ادامه داد: حضور این عزیزان برای رفع عقب ماندگی تاریخی کمک می‌کند و وقتی مشکلات زیاد است باید همت جمعی ما نیاز زیاد باشد.
زنگانه گفت: از مجموعه گروه‌های اثرگذار در انتصابات استفاده می‌کنیم و گروه های انقلاب یو هم سو با دولت، نمایندگان و گروه های مردمی در حوزه انتصابات استقبال کردیم.

وی افزود: توانستیم  در  انتصابات نیروهای خوبی کشف کنیم و شاید مدیری را منصوب کردیم که از لیست‌های مختلف است و نظر مشورتی کار آمد و موثری بوده است. 

این مقام مسئول متذکر شد: توسعه و پیشرفت همه جانبه مد نظر ما است و موضوعات مربوط به اقتصاد مردم اولویت ما قرار دارد و این به معنی این نیست که از سایر ابعاد غافل شویم.

زنگانه متذکر شد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای میراث فرهنگی به تصویب رسیده است وبازارچه صنایع دستی مورد توجه قرار گرفته است و اکثر شهرستان‌ها پروژه نیمه تمام در نظر گرفته شده است.


وی گفت: در استان در تلاش هستیم ۹۴ هزار واحد مسکونی طی چهار سال بسازیم و به همین میزان نیز متقاضی وجود دارد و یکی از چالش‌های ما تامین زمین برای متقاضیان است.

این مقام مسئول افزود: تدبیر شده به صورت هفتگی در حوزه مسکن نیز این تدبیر را انجام دهیم و احساس کردیم که یک کار جهادی در این خصوص لازم است.


زنگانه متذکر شد: یک هزار و ۸۰۰ هکتار زمین مسکونی برای احداث ۹۴ هزار واحد مسکونی نیاز داریم و برای واگذاری زمین دستگاه‌های اجرایی را فرا خوان کردین و  اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی باید به مسکن و شهرسازی واگذار شود.

وی گفت: نخستین کلنگ‌زنی یک هزار واحدی را در شهر گرگان انجام دادیم و در ۶ ماه دوم سال سرعت ساخت مسکن افزایش پیدا می کند.

این مقام مسئول متذکر شد: ۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی باید بسازیم و ۶۰ درصد این اراضی تاکنون تامین شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.