1393-05-20 12:30
1169
0
879
در نشست خبری مدیر عامل شرکت گاز گلستان مطرح شد + تصاویر

63 پروژه در هفته دولت افتتاح می شود / اولویت گازرسانی با روستاهاست / هیچ پروژه بلاتکلیفی در استان نداریم

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت : اولویت اول شرکت گاز استان گلستان گاز رسانی به روستا ها است و شرکت گاز هیچ پروژه بلاتکلیفی را در استان ندارد.

به گزارش گلستان ما ، صفرعلی جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در جمع خبرنگاران استان اظهارکرد :  تمام مناطق شهری گلستان و حدود 82 درصد از روستاهای استان از نعمت گاز بهرمند هستند و در هفته دولت قرار است 16 پروژه گازرسانی در شهر های ( گالیکش ، مراوتپه ، کلاله مینودشت ، گنبد ، آق قلا و علی آباد) با اعتباری نزدیک به 5 میلیارد تومان افتتاح شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در غرب استان مشکل گاز رسانی نداریم افزود : با توجه به تغییراتی که در قوانین اتفاق افتاده شرایط جهت گازرسانی به مناطق شرق استان با ایجاد زیر ساخت ها امکان پذیر خواهد شده و روستاهای اطراف شهرها تا فاصله 15 کیلومتر هم قابلیت گازرسانی را خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت گازگلستان با بیان اینکه تمام تعهدات خود درگازرسانی به شهرک های صنعتی انجام داده ایم ، تصریح کرد: امسال 5 شهرک صنعتی دیگر گازرسانی می شود و 46 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 8 هزار و 646 میلیون ریال در هفته دولت بهره‎برداری می‎شود.

جمال لیوانی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان 453 هزار و 196 مشترک دارد ، گفت : تاکنون حجم خطوط تغذیه و توزیع 7 هزار و 299 کیلومتر در گلستان انجام شده و 248 هزار و 258 عدد انشعاب نصب شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 73 پروژه گازرسانی در گلستان فعال است، خاطر نشان کرد : امسال پافشاری بر وصول مطالبات شرکت گاز باعث شده تا مشکلی در پرداخت پول پیمانکاران نداشته باشیم و پیمانکاران کارها را بدون وقفه انجام می دهند و مشکلی در این خصوص نداریم.

مدیرعامل شرکت گازگلستان با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستای زیارت فقط شامل بافت خود روستا که بنیاد مسکن مشخص نموده می شود ، اذعان کرد : با پیگیری های صورت گرفته توسط شرکت گاز مجوزهای لازم جهت فعالیت برای گازرسانی صادر شده و پروژه گاز رسانی کار خود را ادامه می دهد.

وی تاکیدکرد: با توجه به اینکه ما در بخش انتهایی خطوط لوله گاز کشور قرار داریم در ماه های سرد سال باتوجه به افزایش مصرف با مشکل کمبود گاز روبرو می شویم و شهروندان و مشترکان با مصرف بهینه و عایق کاری دیوارهای ساختمان جلوی اتلاف انرژی را بگیرند و کمک کنند مشکل قطعی گاز نداشته باشیم.

جمال لیوانی در ادامه افزود : تمام امکانات برای گازرسانی به پروژه پتروشیمی گلستان فراهم است و قبل از راه اندازی پتروشیمی گلستان کارگازرسانی آن به اتمام خواهد رسید.

Picture-002

Picture-003

Picture-004

Picture-006

Picture-008

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.