1401-09-12 13:56
403
0
82491
اطلاعیه شورای امنیت کشور؛

۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست داده‌اند

اعتراضات مسالمت‌آمیز، به سرعت با فضاسازی منفی رسانه‌های تروریستی (بی‌بی‌سی و سعودی اینترنشنال) به سمت روند غیرقانونی و آشوب‌های خیابانی سوق داده شد.

 

به گزارش گلستان ما، ظرف مدت کوتاهی با ورود شبکه آشوب‌گران حرفه‌ای و سازمان یافته با رهبری فضای رسانهای انگلیسی-سعودی تبدیل به اغتشاش و اقدامات تروریستی گردید.

حمله مستقیم به مراکز امنیتی، نظامی و انتظامی، کشته سازی در میان جمعیت معترض، تخریب مراکز درمانی و آمبولانسها، و همچنین تخریب گسترده اماکن عمومی مانند: شهرداریها، خودروهای آتش نشانی، مساجد، بانک‌ها و اموال خصوصی مردم در دستورکار قرار گرفت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در نتیجه مجموع آشوبگری‌های یاد شده تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند که می‌توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی‌گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهک‌ها، مردم بیگناهی که در شرایط به‌هم‌ریختگی امنیتی جان باخته‌اند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهک‌های تجزیه طلب، تفکیک نمود.

همچنین در این حوادث، هزاران میلیارد تومان خسارت به مراکز دولتی، عمومی و خصوصی وارد شده است که کمیته تحقیق وزارت کشور، موظف به برآورد دقیق و به تفکیک خسارات و همچنین تعیین تکلیف شیوه جبران مادی و معنوی آسیب های وارده، شده است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.