1401-04-01 04:15
659
0
80539
مشاغلی که در گیر و دار احداث بنای جدید سردرگم شدند؛

یک نانوایی کردکوی در آستانه تعطیلی به خاطر تعریض یک خیابان/ مردم و کسبه خواستار رسیدگی به مطالبات شدند

چند وقتی است استارت عملیات تخریب پاساژ شهرداری کردکوی به منظور احداث پاساژ جدید زده شد، شهردار کردکوی دستور تخلیه تمامی مشاغلی که سالها در این پاساژ به امرار معاش مشغول بودند را صادر کرد و حالا فعالان این بازار سردرگم احداث بنای جدید هستند.

به گزارش گلستان ما، بعد از آنکه دستور تخریب پاساژ شهرداری کردکوی به دلیل تعریض خیابان از سوی شهرداری این شهرستان صادر شد برخی از مشاغل پاساژ همان ابتدا از آن مکان خارج شده و برخی ها نیز همچنان در محل امرار معاش خود حضور و فعالیت دارند.
نانوایی یکی از مشاغلی است که روزانه نقش مهمی در سفره مردم دارد، این واحد بربری همچنان در این پاساژ مشغول خدمات‌رسانی به مردم منطقه است.

در حالیکه دستور تخلیه برای نانوایی مذکور مدتهاست صادر شده اما این نانوا به دلیل اعتراض اهالی منطقه همچنان مشغول پخت نان است.

بسیاری از کسبه و بازاریانی که در این پاساژ فعالیت داشتند اقشار کم درآمد بودند چرا که به دلیل قدیمی بودن مجموعه اجاره بهای کمتری پرداخت می کردند.

گفته می شود پاساژ جدید قرار است در راستای تعریض خیابان جنگل در مکان کنونی پاساژ شهرداری احداث شود؛ ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در راستای کنترل ترافیک و زیباسازی شهری در این مسیر، آبا بهتر نبود قبل از اقدام به تخریب فکری به حال کسبه و بازاریان این پاساژ که اکثریت آنان از قشر کم برخوردار و کم درآمد جامعه هستند، میشد؟!

با توجه به شرایط کنونی تهیه نان، پس از تعطیلی نانوایی در این نقطه از شهر؛ آیا نارضایتی عمومی نسبت به تعطیلی این نانوایی زیاد نمی شود؟!

از مدیران ارشد شهرستان بویژه از محمدابراهیم جرجانی شهردار کردکوی خواستار رسیدگی به وضع موجود را داریم که امید است این مطالبات در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.