1401-11-09 09:24
893
0
83243
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

کسی که در نظام اسلامی شاغل باشد اما به ارزش‌ها‌ باور نداشته باشد غاصب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان؛ توجه به عفاف و حجاب را جزو دغدغه‌های دولت دانست و گفت: کسی که در نظام اسلامی شاغل باشد اما به ارزش‌ها‌ باور نداشته باشد غاصب است.

به گزارش گلستان ما،  سیدعلی مهاجر امروز در بازدید از پایگاه خبری گلستان ما و خداقوت به هیئت تحریریه اظهار کرد: «گلستان ما» رسانه‌ای موفق در حوزه فعالیت آگاهی بخشی است و به درستی رسالت خود را  انجام می‌دهد و بی‌واسطه با مردم و مسئولان ارتباط برقرار می‌کند تا دغدغه‌ها کاهش یابد.

وی این نشست‌ها را سرآغازی برای حل مشکلات مردم دانست و افزود: مردم دغدغه اشتغال دارند و این در حالیست که نسبت به زیرساخت‌های استان کم‌توجهی شده و نیاز است بسترهای سرمایه‌گذاری فراهم تا زمینه رونق اقتصادی ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: در حوزه خلیج گرگان که ظرفیت خوب گردشگری است به گواه رسانه‌ها در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده است.

مهاجر با اشاره به اینکه گلستان جزو ۳۱ استان در قطعی مکرر برق بود، تصریح کرد: با همت دولت سیزدهم دغدغه قطعی برق برطرف شد.

وی با بیان اینکه تخریب آببندان‌های غیرمجاز در دستورکار است، ابراز کرد: تخریب آب‌بندان‌ها برای این است که شاهد افزایش آب به ویژه در بخش پایین دست باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: توجه به عفاف و حجاب جزو دغدغه‌های دولت است ۲۰ فروردین در شورای پیشگیری از جرایم قرارگاه عفاف و حجاب شکل گرفت ۳۲ دستگاه در این زمینه نقش دارند مصوبات و اقدامات دستگاه‌ها بیشتر از جنس فرهنگی، بینشی و بصیرتی بوده است.

مهاجر ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب ۹ کمیته پیش‌بینی شده است اگر قانون‌شکنی اتفاق بیفتد با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در بخش دولتی اگر کارمندان کم حجاب با تذکر و ارشاد هدایت نشدند باید از سیستم حذف شوند ما با دولتها کاری نداریم در نظام اسلامی کسانی که به باورهای دینی اعتقادی ندارند و مسئولیت پذیرفتند غاصب شغل هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.