1401-04-02 10:59
904
0
80560
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛

پیاده‌روی خانوادگی در گرگان برگزار می‌شود/ ورزش‌های همگانی محور اصلی برنامه‌های پیشگیرانه است

شهردار گرگان از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ترویج ورزش‌های همگانی محور اصلی برنامه‌های پیشگیرانه است.

محمدرضا سبطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور به ‌مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیاده‌روی همگانی در گرگان برگزار می‌شود که این اتفاق بسیار خوبی است و امیدواریم مورد رضایت شهروندان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه پیاده روی بزرگ خانوادگی فردا جمعه ساعت هشت صبح از بلوار نهارخوران ابتدای شهرک سروش آغاز می‌شود، افزود: پایان این پیاده‌روی محوطه باباطاهر خواهد بود.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل به‌ صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: از ساعت شش صبح روز جمعه سوم تیرماه سرویس دهی به صورت رایگان انجام می‌شود، حدود 18 دستگاه اتوبوس در این زمینه پیش‌بینی شده‌است و از نقاط مختلف گرگان سرویس‌دهی انجام می‌گیرد.

سبطی ادامه داد: سرویس دهی از محلات انجیراب، افسران، کوی عرفان، اسلام‌آباد، کاشانی، مدرس، کوی طبیعت، طالقانی، شهرک انقلاب، شهرک‌های منطقه کمربندی و میدان ولی‌عصر ازجمله نقاطی هستند که امکان سرویس‌دهی رایگان برای حضور مردم در مراسم پیاده‌روی تدارک دیده شده‌است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد انگیزه بیشتر جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته‌ شده است، ابراز کرد: تعداد یکصد کارت هدیه، لوازم‌خانگی، البسه ورزشی، صنایع دستی و 20 دستگاه دوچرخه در نظر گرفته شده است.

شهردار گرگان از مردم خواست تا با حضور پررنگ در پیاده روی همگانی و خانوادگی به سلامت و نشاط خود توجه بیشتری کنند همچنین بر لزوم رعایت پاکیزگی در مسیر پیاده‌روی تاکید کرد.

سبطی با اشاره به اینکه توزیع برگه‌های قرعه‌کشی داخل اتوبوس‌ها انجام می‌شود، افزود: همچنین مردم می توانند از طریق روابط‌عمومی ادارات نسبت به دریافت برگه های قرعه کشی در پیاده روی خانوادگی مراجعه و اقدام کنند. روز جمعه در طول مسیر پیاده‌روی نیز برگه‌های قرعه‌کشی بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود.

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز گفت: سیاست حوزه ورزش وجوانان توسعه ورزش همگانی است همچنین برگزاری پیاده‌روی شهری و روستایی در استان را در دستورکار داریم.

محمود متقی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی محور اصلی برنامه‌های پیشگیرانه است، بیان کرد: به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر این پیاده‌روی به‌صورت همگانی برنامه‌ریزی‌شده است که با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و ادارات شاهد این رویداد ورزشی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.