1401-12-03 14:16
1893
1
83726
دادستان گرگان:

ویلای غیرمجاز یک مدیر در گرگان تخریب شد

دادستان عمومی و انقلاب گرگان اظهار کرد: در روزهای گذشته در یکی از روستاهای گرگان، ویلای یکی از مدیران که به صورت غیرمجاز ساخته شده بود را به صورت کامل تخریب کردیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، محمود اسپانلو در خصوص اقدامات دادستانی در حوزه پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد: ما در این موضوع بسیار جدی و مصمم هستیم.

 

وی ادامه داد: به هیچ عنوان با متخلفان مماشات نخواهیم کرد و با جدیت برخوردهای قاطعانه خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تاکید کرد: برای مثال روزهای گذشته در یکی از روستاهای گرگان، ویلای یکی از مدیران که به صورت غیرمجاز ساخته شده بود را به صورت کامل تخریب کردیم.

اسپانلو خاطرنشان کرد: این مدیر خیلی تلاش و لابی کرد که این حکم متوقف شود اما ما با جدیت این حکم را اجرا کردیم.

وی اضافه کرد: نه تنها در برخورد بلکه در بخش پیشگیری نیز اقدامات بسیار قابل توجهی را اجرایی کردیم، استان 18 سال در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز رها شده بود و امروز ما با جدیت با این امر مقابله خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تصریح کرد: همانطور که می‌دانید دادستان‌ها می‌توانند در مواردی که به حقوق عامه مرتبط می‌شود به صورت مستقیم ورود کنند.

اسپانلو افزود: تمامی دادستان‌ها در استان ورود خوبی در این بخش داشتند و فقط در گرگان 54 تذکر حقوق عامه به مدیران و دستگاه‌ها داده شده است.

وی بیان کرد: در این بخش نه تنها تذکر داده‌ایم بلکه هر جایی نیاز بوده وارد شدیم و اگر نیاز به اقدامی از سوی مدیر بوده مدیر را مجاب به اجرا کرده‌ایم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.