1400-10-30 08:33
788
0
78201
گام‌هایی برای حمایت از رونق تولید؛

منتظری: بانک کشاورزی پیشران حمایت از تولید باشد/ صیادی: 2400 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد

مسیر جهش تولید با پشتیبانی و مانع زدایی برطرف می‌شود نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال آن را بر همگان ترسیم کرد و حالا گام هایی که برای حمایت از تولید جان می‌گیرند باید شتاب بیشتری پیدا کند.

به گزارش گلستان ما، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در راستای افزایش رضایتمندی کشاورزان و سرمایه گذاران اهتمام بیشتری شود، گفت: حمایت از سرمایه گذاران در بخش کشاورزی اولویتی است که مستقیما با معیشت مردم گره خورده است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

غلامرضا منتظری با بیان اینکه گلستان قطب کشاورزی است، افزود: بانک کشاورزی باید پیشران حمایت از کشاورزی باشد، انتظار این است شاهد رونق تولید در حوزه کشاورزی باشیم.

وی با اشاره به اینکه عدم انطباق مصارف و منابع فصل مشترک همه بانک‌هاست، بیان کرد: دغدغه‌ها، چالش‌ها و دردها در نشست مشترک همه بانک‌ها با استاندار مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا با توجه به وضعیت استان نسبت به رفع موانع اقدام شود.

صیادی رئیس بانک کشاورزی استان گلستان نیز با ارئه گزارش عملکرد این بانک در حمایت از بخش تولید و کشاورزی گفت: کشاورزان بهترین مشتری ما هستند، ۲۴۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان تسهیلات پرداخت شد

وی از مساعدت در وصولی خشکسالی انبارالوم خبر داد و افزود: بانک کشاورزی گلستان در اجرای بند خ امهال تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و تمدید تسهیلات رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

صیادی با بیان اینکه در پرداخت اعتبارات دامدار کارت رتبه اول کشور به دست آوردیم، اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار که در اختیار پرداخت شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.