1401-09-14 17:42
1301
1
82523
فرمانده سپاه نینوا در جمع دانشجویان گلستان:

مسئول در نظام اسلامی باید خادم و نوکر مردم باشد/ دانشجویان سنگر جهاد تبیین را خالی نکنند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با برشمردن ویژگی‌های مسئولان در تراز انقلاب اسلامی گفت: مسئولان نظام اسلامی باید خادمی و نوکری مردم را کنند، ما هم به عنوان سرباز و جان فدای این مردم خوب هستیم، هر جایی سنگی جلوی پای مردم باشد برمی‌داریم و این را افتخار بزرگی می‌دانیم.

به گزارش گلستان ما،  سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با گرامیداشت روز ۱۶ آذر اظهار کرد: دشمن می‌خواست به خیال خام خود در آذر ماه بساط جمهوری اسلامی را جمع کند اما زهی خیال باطل، آنها در طراحی نقشه‌های شان شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش و آشوب تفاوت دارد، افزود: هیچ کسی با سنگ زدن، آتش زدن اماکن عمومی، نظامی و مساجد، چادر کشیدن از سر بانوان، حمله با قمه و چاقو و اسلحه مطالبه‌گری نمی‌کند این خواسته آمریکاست که مردم را در مقابل یکدیگر و نظام قرار دهد.

فرمانده سپاه نینوا افزود: مردم ما نشان دادند با دشمنان نظام اسلامی همراه نمی‌شوند، اما یکسری از فریب خوردگان که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند و گول دشمن را خوردند به کف خیابان آمدند که ما خیلی مراعات این افراد را کردیم.

سردار ملک شاهکوهی بیان کرد: انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی کرده است و دشمن تاب دیدن آن را ندارد یکی از دلایل دشمنی های آنها با نظام اسلامی در همین است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف نظامی، کشاورزی، سدسازی، راه‌آهن و ... به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده است این اقتدار به درجه‌ای رسیده که دشمن نمی‌تواند نگاه چپ به این کشور کند. 

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن و معاندان نظام اسلامی سعی کردند ملت را مقابل نظام قرار دهند  که این راهبرد آنها به شکست انجامید جمعیت دو میلیون نفری گلستان با آنها همراهی نکرد، در جریان اغتشاشات اخیر لیدرهای آنها که دلاربگیر آمریکا بودند دستگیر شدند. 

سردار ملک شاهکوهی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینکه ویزگی مسئولان نظام اسلامی چه بایدباشد، گفت: پاکترین مسئولان در جمهوری اسلامی هستند، تعداد افراد نالایق بسیار کم است ولی همان تعداد هم زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

وی بیان کرد: گاهی متأسفانه دیده می‌شود در سیستم اداری مرتکب فساد می‌شوند، ما هم نمی‌گوییم چنین افرادی در بدنه اداری نیستند اما دشمن آنقدر بزرگنمایی می‌کند تا اعتماد عمومی دچار خدشه شود.

فرمانده سپاه نینوا مهمترین ویژگی مسئولان نظام اسلامی را در خادمی و نوکری مردم دانست و افزود: ما هم به عنوان سرباز و جان فدای این مردم خوب هستیم هر جایی سنگی جلوی پای مردم باشد برمی‌داریم و این را افتخار بزرگی می‌دانیم.

سردار ملک شاهکوهی بیان کرد: کسی که در انقلاب اسلامی مسئولیت قبول کرد اگر در این امانت خیانت کند حتی اگر علامه دهر باشد ریالی نمی ارزد، متأسفانه  برخی افراد وقتی وارد  بدنه اجرایی کشور بعنوان‌ کارمند قرار می‌گیرند این پشت می‌نشینی آنها را گمراه می‌کند و اسیر جایگاه و مقام می‌شوند که تعداد این افراد کم است.

به گفته وی؛ ۹۰ درصد مسئولان گلستان پاک دست هستند و ۱۰ درصد دیگر رصد می‌شوند و مسائل به آنها گوشزد می‌شود اینها باید با اعمال تغییرات جابجا شوند، به ازای هر کرسی مسئولیت خون ۷۰ شهید نثار شده است بنای نظام اسلامی این است که افراد پاک بر پست های مسئولیت قرار بگیرند.

سردار ملک شاهکوهی از دانشجویان خواست به عنوان موذن جامعه نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی اهتمام بیشتری داشته باشند و هیچگاه سنگر جهاد تبیین را خالی نکنند.

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.