1401-11-11 12:05
372
0
83296
«ایران استوار، 44 سال افتخار»

فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی در گرگان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از افتتاح فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی در گرگان خبر داد.

کریم علمی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: بیش از ۳۶ برنامه در چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است، افتتاح فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی و افتتاح دبیرخانه بزرگترین رویداد ورزشی شهرداری گرگان مهمترین این پروژه‌ها هستند.

وی افزود: جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی در شرایطی برگزار می‌شود که دشمن به دنبال تزریق ناامیدی و یاس در بین مردم است لذا برنامه‌های این دهه باید با شور و نشاط بیشتری برگزار شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: این سازمان بیش از ۳۶ برنامه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر گرگان برگزار می‌کند.

علمی در تشریح برنامه‌های شاخص این سازمان در دهه مبارک فجر بیان کرد: افتتاح فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی در شهرک فردوسی گرگان اقدام بزرگی است که می‌تواند در جهت توسعه کارآفرینی و بهبود معیشت شهروندان کمک شایانی کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: برنامه شاخص دیگر این سازمان افتتاح دبیرخانه برگزاری اولین المپیاد ورزشی محلات شهر گرگان است، این رویداد بزرگترین رویداد ورزشی شهرداری گرگان در ۱۰۹ محله که در ابعاد گسترده‌ای برگزار می‌شود.

علمی همچنین به برنامه‌های متنوع فرهنگی اشاره کرد و گفت: خانه‌های فرهنگ سازمان در محلات مختلف شهر اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی و جشن‌های شادمانه می‌کنند، نمایشگاه عکس، تئاتر خیابانی، ساخت روزنامه‌دیواری، جشنواره رسانه‌ای در امتداد نور، مسابقه کتابخوانی، مسبقه مقاله‌نویسی، تقدیر از نوجوانان برتر محله، مسابقه سرود ملی من و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های محوری ما سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و عیادت از پدران و مادران شهداست که ولی‌نعمتان ما هستند.

به گفته علمی؛ قرار است یک جشن بزرگ‌بنام «جشن انقلاب» با حضور چهره‌های مطرح ملی در حوزه‌های هنری با حضور گسترده مردم در یکی از شبهای دهه فجر در شهر گرگان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.