1400-08-04 13:34
494
0
76732
نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:

آموزش تعالیم دینی و مذهبی کارکنان دولت جدی گرفته شود

آیت الله شاهرودی گفت: متاسفانه 40 سال از عمر انقلاب سپری شده ولی بخش آموزش تعالیم دینی، مذهبی و اجتماعی در دستگاه های اجرایی به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سید عبدالهادی شاهرودی ظهر امروز در آیین معارفه استاندار گلستان اظهار کرد: مسائل قابل تذکر به همه مدیران کل و مدیران دولت این است که باید به مقرراتی که از زمان شهید رجایی تصویب شده اهتمام شود.

نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کارمندان دولت در هر بخشی دو آموزش نیاز دارند، کارمندان باید در کار و فعالیتی که انجام می دهند آموزش ببینند و مسئله دوم مربوط به همه رشته ها است و باید به مسائل تعالیم دینی و اجتماعی توجه شود.

آیت الله شاهرودی بیان کرد: در این راستا 23 محور مشخص شده و مسئول آن سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که باید بر آن نظارت داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه 40 سال از عمر انقلاب سپری شده ولی بخش آموزش تعالیم دینی، مذهبی و اجتماعی در دستگاه های اجرایی به فراموشی سپرده شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی ذیل سازمان برنامه ریزی و بودجه فعالیت می کنند و حق شناس به این مسئله در استان گلستان اهتمام داشتند و این مسئله می تواند الگویی برای همه استان های کشورباشد.

آیت الله شاهرودی افزود: در این رابطه با استاندار جدید گلستان نیز هماهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.