1401-09-15 12:20
1013
0
82528
در آستانه 16 آذر انجام شد؛

سوالات صریح و بی‌پرده دانشجویان با فرمانده سپاه نینوا

دانشگاه‌های مختلف در استان گلستان این روزها زودتر از موعد 16 آذر به استقبال بزرگداشت روز دانشجو رفتند، روز گذشته فرمانده سپاه نینوا در جمع دانشجویان علمی کاربردی استان گلستان رفت و پای درد و دل آنها نشست، سوالاتی که گاه به حاشیه کشیده شد و در شأن مطالبات دانشجویی نبود.

به گزارش گلستان ما، از آنجائیکه دشمن آتش فتنه خود را اینبار خواست روی نسل جوان ایرانی امتحان کند و آنها را به کف خیابان بکشاند و این قشر را در مقابل نظام قرار دهد، این نیاز احساس شد که مسئولان باید بیشتر حواس‌شان را روی قشر دانشجو و دانش‌آموز متمرکز کنند و نه تنها در مناسبت‌های آئینی بلکه برای جهاد تبیین و سوالاتی که ذهن این قشر را درگیر خود کرده پاسخگو باشند.

روز دانشجو بهانه ای شد تا دانشجویان علاوه بر مطالبات دانشجویی شبهات سیاسی و اجتماعی روز جامعه را صریح و بی پرده از فرمانده سپاه نینوا بپرسند و سردار ملک شاهکوهی هم پدرانه و صبورانه به تک تک سوالات پاسخ دادند.

سردار در این نشست ابتدا یک کلیتی از وضعیت موجود ارائه کرد و گفت به افول آمریکا نزدیک می شویم و همه شما به چشم خود این روز را خواهید دید،  

برنامه امریکا این بود تا نسخه ایران را از درون به وسیله اغتشاشات بپیچد که اخرین طرحشان همین جریان اخیر بود که باید این اتفاق می افتاد پشت پرده اهداف دشمن، صرفا برداشتن روسری و گشت ارشاد و ..نبود  بلکه هدف ایجاد جنگ مسلحانه در کشور بود.تا سناریو سوریه سازی در ایران پیاده شود

فروپاشی سوریه با شعار نویسی و اعتراض به کشته شدن دانش آموز سوری صورت گرفت. و دقیقا همان مدل با مرگ مهسا امینی در کشور در حال وقوع بود.در این اغتشاشات دیده شد که اکثر معترضان افراد زیر 30 سال، دختران 12 الی 15 ساله بودند،  وقتی آنها را میگرفتیم و می پرسیدیم که اینجا چه می کنید؟ می گفتند در فضای مجازی خواندیم که انقلاب سقوط کرد!

بعد متوجه میشدند آنچه در فضای مجازی میخوانند و انچه در فضای حیقیقی می بینند متفاوت است آنجا بود که اعتراف می کردند فریب خوردیم.

در این نشست دانشجویانی بودند  که بدون گرفتن وقت قبلی مابین صحبتهای سردار سوالات خود ا مطرح میکردند دانشجویی پرسید، چرا نوجوانان و جوانان کم سن و سال را دستگیر میکردید مگر اینها اسلحه داشتند؟ سردار در پاسخ گفت: به این جوانان تذکر داده بودیم که در آن ساعات همراه با لیدرهای اغتشاشگران نباشند و حتی برخی از آنان با این سن کن چاقو و قمه به همراه داشتند.

دانشجویی که ادعا میکرد خود در بین اغتشاشگران حضور داشته و مطلع تر از سردار است، با طرح این پرسش گفت که چرا جوانان را می زنید؟ سردار جواب داد من خودم در جریان این اتفاقات حضور داشتم و از نزدیک شاهد ماجرا بودم هنوز صحبت سردار تمام نشده بود سوال دیگری را مطرح کرده؛ این عده از دانشجویان گویا به دنبال پاسخ سوالات خود هم نبودند و بعد از طرح سوالات متعدد جلسه را ترک کردند.

سردار در ادامه سخنانش به این نکته تاکید کرد در همین گرگان به پایگاه بسیج، حوزه مقاومت و مسجد حمله کردند قرآن و پرچم کشورمان را اتش زدند، به نیروهای امنیتی حمله کردند، ما تا شب چهارم اغتشاشات واقعا با آشوبگران مدارا کردیم در شب اول 17 نفر از ماموران ما مجروح شدند، اینها مردم نبودند

بالای 90 درصد کسانی که به خیابان آمدند گفتند که فریب خوردیم و متوجه شدند که اشتباه کردند بالای 10 درصد کسانی بودند که خارج از استان ما به عنوان لیدر اغتشاشات ظاهر شدند که اینها را دستگیر کردیم

دانشجویی که ترم هفت دانشگاه علوم پزشکی استان بود دستگیرش کردیم، آنقدر در فضای مجازی فراخوان زده بود و با شدت تمام فعالیت داشت، وقتی به او گفتیم اینجا چکار میکنی گفت آمدم اگر انقلاب سقوط کرد من هم یک سنگی بیندازم ولی الان متوجه شدم که در فضای مجازی کار انقلاب اسلامی تمام شده نه در فضای حقیقی؛ برخی خانواده ها باور نمی کردند که فرزندانشان کف خیابان آمدند، البته خطای اینها را با گرفتن تعهد بخشیدیم.

برخورد نامناسب ماموران ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی، ویژگی مسئولان تراز انقلاب اسلامی، دلایل مهاجرت نخبگان به خارج از کشور، اینکه چرا برخی از مدیران بازنشستگی ندارند از جمله سوالاتی بود که سردار با طمانیه به همه آنها پاسخ داد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.